برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساک لوازم کودک کالرلند جیر 1817 Colorland 1817 Diaper Bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک کالرلند جیر 1817 Colorland 1817 Diaper Bag کد 12375 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک کالرلند جیر مدل 1817 Colorland 1817 Diaper Bag یک ساک جیر مشکی رنگ ساده و زیباست که می تواند برای همه کودکان چه دختر و چه پسر مورد استفاده قرار گیرد. ساک کالرلند 1817 دارای وختی ظریف و بسیار با کیفیت می باشد و می تواند از بدو تولد برای حمل وسایل نواد مورد استفاده قرار گیرد. این ساک لوازم کودک کالرلند دارای ابعاد 38 × 34 × 14 سانتیمتر می باشد و داخل آن نیز جیب های متعددی برای تفکیک لوازم کودک تعبیه شده است. آستر داخلی کیف از پارچه طرحدار توپ توپی به رنگ کرم و قهوه ای می باشد و تشک تعویض 57 × 34 سانتیمتری موجود در داخل آن نیز به همان رنگ است. علاوه بر تشک تعویض به همرا ساک 1817 کالرلند یه کاور عایق شیشه شیر به ابعاد 19 × 9 سانتیمتر به رنگ مشکی و یک کیف نایلونی به ابعاد 25.5 × 20 سانتیمتر نیز وجود دارد که می توان از آن برای حمل لوازم ضروری و بهداشتی کودک مانند قیچی ، ناخن گیر ، شانه و ... استفاده نمود. همچنین در قسمت پشت ساک نیز یک جیب بدون بست بزرگ قرار دارد و در دو طرف ساک نیز دو جیب عمودی جهت قرار دادن شیشه شیر و فلاسک تعبیه شده است.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک کالرلند جیر مدل 1817 Colorland 1817 Diaper Bag آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساک لوازم کودک کالرلند جیر مدل 1817 Colorland 1817 Diaper Bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
38 × 34 × 14 سانتیمتر
مناسب برای
دختران و پسران
جنس
پلی استر
نحوه بسته شدن
دکمه ای
جیب
دارد
بند شانه
دارد
قابلیت تنظیم بند شانه
دارد
سایر توضیحات
یک زیرانداز تعویض پوشک کودک - یک کیف کوچک نایلونی- یک کاور عایق شیشه شیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم