برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1731 Colorland 1731 Diaper Bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1731 Colorland 1731 Diaper Bag کد 12352 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1731 Colorland 1731 Diaper Bag یک ساک با درب آهنربایی است که در ابعاد 41*31*16 سانتیمتر طراحی شده است. ساک 1731 کالرلند با اندازه متوسط خود نسبت به ساک های لوازم کودک می تواند همواره و در همه جا همراه کودک بوده و لوازم ضروری کودک را در آن حمل نمود. داخل ساک دارای جیب های متعددی است که برای پوشک ، حوله و سایر لوازم ضروری کودک در نظر گرفته شده است. همچنین در داخل ساک یک جیب با آستر عایق دار نیز برای قرار دادن شیشه شیر کودک تعبیه شده است. در قسمت جلویی ساک کالرلند نیز دو جیب وجود دارد که با بسته شدن درب ساک محفوظ شده و از بیرون ریختن وسایل داخل آنها جلوگیری می شود. هچنین در دو طرف ساک 1731 لوازم کودک کالرلند دو جیب عمودی بدون بست قرار دارد که برای حمل فلاسک مناسب می باشد. این ساک لوازم کودک از جنس پلی استر و به رنگ سرمه ای بوده و قسمت درب آن با پارچه طرحدار لانه زنبوری سفید و سرمه ای ظاهری زیبا را به وجود آورده است. همچنین به همراه ساک کالرلند یک تشک تعویض به ابعاد 29*54 سانتیمتر نیز ارائه می شود و یک کیف نایلونی کوچک نیز به قسمت داخلی ساک متصل می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1731 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
سایت ارشاکو ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1731 Colorland 1731 Diaper Bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
41 × 31 × 16 سانتيمتر
مناسب برای
دختران و پسران
گروه سنی
تا 3 سال
جنس
پلی استر
نحوه بسته شدن
دکمه آهنربایی
جیب
دارد
بند شانه
دارد
قابلیت تنظیم بند شانه
دارد
سایر توضیحات
یک زیرانداز تعویض پوشک کودک - یک کیف کوچک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم