برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

حوله پالتویی کودک طرح اردک Duck Overcoat Baby Towel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حوله پالتویی کودک طرح اردک Duck Overcoat Baby Towel کد 12259 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سبز
  • زرد
  • آبی دریایی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حوله پالتویی کودک طرح اردک Duck Overcoat Baby Towel یک حوله ی تن پوش کلاه دار به ابعاد 50*50 سانتیمتر می باشد که طول آستین و کلاه آن 20 سانتیمتر و طول کمربند آن نیز 30 سانتیمتر است. حوله پالتویی صد در صد پنبه ای بوده و در آن هیچ گونه الیاف مصنوعی بکار برده نشده است. به همین دلیل علاوه بر ضد حساسیت بود و امکان استفاده ی آن برای نوزادان ، دارای قدرت جذب بسیار بالایی نیز می باشد. همچنین می توان حوله پالتویی را با آب 30 درجه شستشو داد اما بهتر است برای شستش حوله های کودکان یا از دست استفاده شود و یا از حالت شستشوی دستی ماشین های لباسشویی . زیرا این امر سبب می شود تا پرزهای حوله به مرور زمان از بین نرفته و حوله ها لطافت خود را از دست ندهند.  
حوله پالتویی کودک به رنگ سفید در سه طرح تهیه شده است که در رنگ نوار پارچه ای دور دوزی شده و طرح دوخته شده بر روی آن متفاوت می باشد.

  • حوله سفید با نوار آبی که طرحی از شخصیت محبوب المو بر آن دوخته شده است
  • حوله سفید با نوار سبز که طرحی از یک کفشدوزک بر روی آن دوخته شده است
  • حوله سفید با نواز زرد که طرحی از یک جوجه اردک زیبا بر روی آن دوخته شده است

بدین ترتیب می توان بنا بر سلیقه هر طرح و یا رنگی که مورد نظر است را سفارش داده و لذت استفاده از یک حوله نرم و لطیف برا به کودکان هدیه داد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حوله پالتویی کودک سفید با لبه های رنگی 1152 White Overcoat Baby Towel دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو حوله پالتویی کودک طرح اردک Duck Overcoat Baby Towel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حوله اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
حوله پالتویی
ابعاد
50*50 سانتیمتر
مشتمل بر
تن پوش
جنس
پنبه
کلاه
دارد
نحوه شستشو
توسط دست، توسط ماشین لباسشویی
مناسب برای نوزادان
هست
سایر توضیحات
در سه رنگ و طرح مختلف ، طول آستین 20 سانتیمتر ، شست و شو با دمای 30 درجه سانتی‌گراد، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم