برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

حوله پالتویی کودک طرح پروانه Butterfly Overcoat Baby Towel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حوله پالتویی کودک طرح پروانه Butterfly Overcoat Baby Towel کد 12257 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حوله پالتویی کودک طرح پروانه 1152 Butterfly Overcoat Baby Towel یک حوله ی تن پوش کلاه دار به رنگ صورتی روشن است با یک پروانه زیبا که بر روی آن قرار گرفته و می تواند برای دختران مناسب باشد. جنس حوله پالتویی 100% از پنبه تهیه شده است و الیاف نرم آن با قدرت جذب بالا علاوه بر ضد حساسیت بودن می تواند برای نوزادان نیز مورد استفاده قرار گیرد. ابعاد حوله پالتویی 50 * 50 سانتیمتر می باشد که طول آستین و کلاه آن 20 سانتیمتر و طول کمربند آن 30 سانتیمتر است. استفاده از حوله های پالتویی برای کودکان به ویژه در فصل سرما انتخابی به مراتب مناسب تر از حوله های دور پیچ می باشد چراکه هم کودک را محفوظ تر نگه داشته و هم سریع تر خشک می کند . حوله پالتویی کودک طرح پروانه را می توان با آب 30 درجه شستشو داد . بهتر است حوله ها را به صورت دستی و یا با حالت شستشوی دستی ماشین های لباسشویی شست زیرا از متراکم شدن پرزهای حوله و کاهش لطافت و آنها جلوگیری می نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حوله پالتویی کودک طرح پروانه 1152 Butterfly Overcoat Baby Towel دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو حوله پالتویی کودک طرح پروانه 1152 Butterfly Overcoat Baby Towel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حوله اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
حوله پالتویی
ابعاد
50*50 سانتیمتر
مشتمل بر
تن پوش
جنس
پنبه
کلاه
دارد
نحوه شستشو
توسط دست، توسط ماشین لباسشویی
مناسب برای نوزادان
هست
سایر توضیحات
طول آستین 20 سانتیمتر ، شست و شو با دمای 30 درجه سانتی‌گراد، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم