برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست حوله 5 تکه مادرکر طرح ماشین Mothercare 1662 Baby Towel Piece

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست حوله 5 تکه مادرکر طرح ماشین Mothercare 1662 Baby Towel Piece کد 11490 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست حوله 5 تکه مادرکر طرح ماشین Mothercare 1662 Baby Towel Piece یک محصول بسیار زیبا برای نوزادان است که در رنگ آبی برای کودک شما ارائه شده است و مناسب کودک پسر شماست. طراحی پسرانه و خلاقانه ای دارد که برای کودک جالب است و او را سرگرم می کند. همانطور که می دانید پوست کودکان بسیار لطیف و حساس است و در معرض آسیب بیشتری قرار دارد و باید از آن مراقبت کرد و این مراقبت نیازمند یک ست کاملا بهداشتی و نرم می باشد تا از پوست کودک محافظت کند. ست 5 تکه مادرکر کاملا از پنبه ساخته شده است و به همین علت ضد حساسیت است و محافظ پوست نوازد شماست. سرویس حوله مادرکر شامل حوله تن پوش، حوله کلاهی، حوله دست صورت، لیف و پاپوش می باشد که همه ی این ها قابل شستشو می باشند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست حوله 5 تکه مادرکر طرح ماشین Mothercare 1662 Baby Towel Piece دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست حوله 5 تکه مادرکر طرح ماشین Mothercare 1662 Baby Towel Piece را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست حوله 5 تکه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ست حوله 5 تکه
مشتمل بر
حوله تن پوش ، حوله کلاهی ، حوله دست صورت ، لیف و پاپوش
جنس
پنبه
کلاه
دارد
مناسب برای نوزادان
از بدو تولد تا 3 سالگی
سایر توضیحات
%100 پنبه ضد حساسیت، قابل شستشو، بسیار نرم، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم