برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

استریل کننده فیلیپس اونت Philips Avent A284/01 Sterisiler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید استریل کننده فیلیپس اونت Philips Avent A284/01 Sterisiler کد 11369 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

استریل کننده فیلیپس اونت Philips Avent A284/01 Sterisiler یک محصول بسیار کاربردی و ضروری برای کودک است که از برند معروف اونت می باشد کمپانی ائنت دارای بهترین امتیازات در زمینه تغذیه کودک است و انواع لوازم گوناگونش را برای تغذیه کودک با شیر مادر طراحی و به شما ارائه می دهد. سیستم ایمنی کودک تازه متولد شده بسیار ضعیف است و نیاز به مراقبت فراوانی دارد چراکه نوزاد با یک باکتری ساده و کوچک مریض می شود و این خوشاین نیست به همین علت باید در بهداشت کودک دقت کرد و وسایل تغذیه او را با دستگاه استریلیزه کرد.

استریل کننده فیلیپس اونت دارای سه محفظه برای استریل کردن جداگانه شیشه شیر و سرشیشه و شیردوش می باشد که با استفاده از بخار آب و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی آنها را استریلیزه می کند و برای انواع شیشه شیر و سر شیشه شیر مناسب است. در ساخت استریل کننده Philips Avent از هیچ گونه مواد مضر و شیمیایی استفاده نشده و می توانید با خیال راحت استریل کردن را شروع کنید بدون آنکه نقصی شما را آزار دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره استریل کننده فیلیپس اونت Philips Avent A284/01 Sterisiler دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو استریل کننده فیلیپس اونت Philips Avent A284/01 Sterisiler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه استریل اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-04-06

درود با تشکر از نظر شما ، این موارد امکان آوردن نیست و گمرک ایران اجازه ترخیص این کالاها را به هیچ وجه نمیدهد اگر کالایی از این دست در ایران باشد بلا شک قاچاق وارد کشور شده است ارشاکو قاچاق کالایی را وارد نمیکند بنابراین امکان واردات این کالا نیست.

1396-04-05

سلام و درود ارشاکو عزیز اگه میشه این چند مدل دستگاه وکیوم که پیشنهاد میدم بیار تو سایت ممنون میشم . این دستگاه برای سلامت.....آقایان هستش. البته در سایتهای ایرانی مشابه این کالا داره بفروش میرسه ولی چون بنده اعتماد ندارم به هرسایتی و از طرفی جنساشون کیفیت بالایی ندارن . سایت ارشاکو کالاهای باکیفیت عرضه میکنه و از طرفی اعتماد کامل دارم واسه همین اگه شما بیارید عالی میشه . 1 . https://www.amazon.com/Enlargement-Device-Manual-Vacuum-Pressure-Vacuum/dp/B072R2C1FQ/ref=sr_1_7_a_it?ie=UTF8&qid=1498464619&sr=8-7&keywords=vacuum+sex 2 . https://www.amazon.com/SOOCAN-Manual-Operating-Vacuum-Device/dp/B0716PV4SD/ref=sr_1_1_a_it?ie=UTF8&qid=1498464619&sr=8-1&keywords=vacuum+sex 3 . https://www.amazon.com/Warranty-Shipping-Advanced-Pistol-Grip-Therapy/dp/B0734DHV71/ref=sr_1_54?ie=UTF8&qid=1498464769&sr=8-54&keywords=vacuum+sex بازم ممنون .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم