برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستگاه تصفیه و گرمکن تامی تیپی Tommee Tippee T423708 Water Warmer And Purification

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه تصفیه و گرمکن تامی تیپی Tommee Tippee T423708 Water Warmer And Purification کد 11285 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه تصفیه و گرمکن تامی تیپی Tommee Tippee T423708 Water Warmer And Purification یک دستگاه استریل کننده هم است در واقع شما می توانید با قیمتی مقرون به صرفه سه دستگاه مورد نیاز کودکتان را تهیه کنید و فضای بیشتری را برای خود ایجاد کنید. همانطور که می دانید سیستم دفاعی بدن نوزاد در ماههای اولیه ضعیف است و نیاز به مراقبت دارک که لازمه ی اولیه ی مراقبت از نوزاد رعایت بهداشت کودک و سایل اوست به همین علت برای تمیز کردن شیشه شیر و محصولاتی که توسط کودک استفاده می شود تنها شستن کا فی نیست و حتما به یک دستگاه کاربردی استریل کننده احتیاج دارید. 

دستگاه استریل و تصفیه کننده T423708 دارای مخزن آب با گنجایش 0.5 لیتر می باشد که برای کودک بسیار مناسب است و شما می توانید آب را برای کودک خود تصفیه کنید و سپس برای او شیر آماده کنید و شیر فرزندتان را در کمترین زمان گرم کنید، اما بدانید گرم کننده دسنگاه تامی تیپی همیشه حواسش به میزان گرما است و شیر را مطابق با حرارت شیر مادر گرم می کند که کودک از خوردن شیشه شیر دوری نکند و برایش لذت بخش و سرگرم کننده باشد. فیلتری در داخل دستگاه تصفیه و گرمکن و استریل تامی تیپی قرار گرفته است را برای ۳ ماه می توانید استفاده کنید و همیشه یک شیر سالم به کودک خود بدهید و سلامتی او را تضمین کنید.

دستگاه تصفیه و گرمکن تامی تیپی برای شما یک شیشه شیر کودک هم در نظر گرفته که به شما ارائه می کند شیشه شیری از طلق درجه 1 ساخته شده است ضد آلرژی و حساسیت می باشد و ساخته شده بدون هیچ گونه مواد مضر و BPA که خرید شما را کامل تر می کند و همیشه همراه کودک شما خواهد بود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه تصفیه و گرمکن تامی تیپی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو دستگاه تصفیه و گرمکن تامی تیپی Tommee Tippee T423708 Water Warmer And Purification را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه استریل،گرمکن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
استریل و تصفیه کننده و گرمکن
ابعاد
29 × 11 × 28 سانتي متر
تعداد جایگاه
یک عدد
سایر مشخصات
دارای یک فیلتر تصفیه قابل استفاده تا 3 ماه، استفاده سریع و آسان، بدون مواد مضر، دارای شیشه شیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم