برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اسفنج حمام مادرکر بسته 2 عددی Mothercare 1856 Baby Bath Sponge

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسفنج حمام مادرکر بسته 2 عددی Mothercare 1856 Baby Bath Sponge کد 12280 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسفنج حمام مادرکر بسته 2 عددی Mothercare 1856 Baby Bath Sponge اسفنجی بسیار نرم است که می تواند از بدو تولد برای استحمام نوزاد مورد استفاده قرار بگیرد. اسنفج مادرکر از الیاف گیاهی و طبیعی تهیه شده است و فاقد مواد شیمیایی و مضر می باشد. به همین علت  می توان با آن پوست لطیف نوزادان و کودکان را بدون هیچ دقدقه ای شستشو داد. وزن بسیار سبک و شکل دایره ای آن سبب می شد تا به راحتی در دستان والدین قرار گرفته و بدون هیچ گونه آسیب و فشاری بدن کودک را تمیز نماید. بسته بندی اسفنج مادرکر به صورت دو تایی است و می توان از آن مدت ها برای حمام کودک استفاده نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسفنج حمام مادرکر بسته 2 عددی Mothercare 1856 Baby Bath Sponge دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اسفنج حمام مادرکر بسته 2 عددی Mothercare 1856 Baby Bath Sponge را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسفنج حمام اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
اسفنجی
بند
ندارد
وزن بسته بندی
0.1 گرم
سایر توضیحات
تهیه شده از سلولز طبیعی- کاملا گیاهی - قابلیت زیاد جذب آب
- عدم حساسیت زایی - بسته دو عددی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم