برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کاور شیردهی دیه روحه Die Ruhe 1790 nursing cover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کاور شیردهی دیه روحه Die Ruhe 1790 nursing cover کد 11586 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قرمز
  • آبی دریایی
  • کرم یاسی
  • قهوه ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کاور شیردهی دیه روحه Die Ruhe 1790 nursing cover محصولی پرکاربرد و ضروری برای مادران می باشد که در رنگ برای شما ارائه شده است. مادرانی که دارای نوزادان شیرخوار هستند همیشه با این مشکل مواجه هستند که در مهمانی و بیرون چگونه به کودک خود شیر دهدند و این برایشان ماراحت کنندست کاور دیه روحه کار شما را رفع می کند و با بستن کاور به راحتی در هر کجا و هر مکان به کودک خود شیر دهید و نگزارید که کودکتان گشنگی بکشد و بطور کامل مادر و فرزند را می پوشاند. نکته مهم و جالب که کاور Die Ruhe دارد این است که از قسمت یقه حجاب شیردهی، مادر می تواند با فرزند خود ارتباط چشمی داشته باشد پس لازم نیست نگران دیدن و تنفس کودک خود باشید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کاور شیردهی دیه روحه  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
سایت ارشاکو کاور شیردهی دیه روحه Die Ruhe 1790 nursing cover را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کاور شیردهی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
هنگام شیردهی
جیب
ندارد
قابلیت تنظیم بند شانه
دارای حلقه قابل تنظیم جهت ایجاد سایز مناسب مادر
سایر توضیحات
قابل شستشو، مادر می تواند با فرزند خود ارتباط چشمی داشته باشد، حجاب شیردهی بطور کامل مادر و فرزند را می پوشاند
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم