برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اتوبخار پاناسونیک Panasonic NI-JW950 Steam Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتوبخار پاناسونیک Panasonic NI-JW950 Steam Iron کد 8679 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتوبخار پاناسونیک Panasonic NI-JW950 Steam Iron به گونه ای ساخته شده که به راحتی روی پارچه لغزیده و حرکت می کند و سطح رویی آن هموار و ضد خش است.
طراحی منحنی و دو سر کف اتو موجب شده تا بتوانید در تمام زوایا (360 درجه) آن را حرکت دهید و امکان اتوکشی بیشتر تا 25 درصد سریع تر از دیگر اتوها را فراهم می کند.
منافذ خروج بخار تعبیه شده سرتاسر کف اتو بهترین نتیجه را برای رفع چین و چروک های پارچه به شما می دهد. سیستم ضد چکه اتو پاناسونیک از ریختن قطرات آب در دماهای پایین روی پارچه و ایجاد لک جلوگیری می نماید. 
اتو Panasonic NI-JW950 از نظر ایمنی نیز بسیار خوب عمل کرده و پس از روشن و بدون استفاده ماندن به مدت 1 دقیقه در حالت افقی یا 10 دقیقه به حالت عمودی به صورت خودکار خاموش می شود تا حادثه ناگواری رخ ندهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتوبخار Panasonic NI-JW950 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتوبخار پاناسونیک Panasonic NI-JW950 Steam Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع اتو
اتو بخار
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
تنظیم حرارت بر اساس البسه
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
اسپری آب
دارد
توان مصرفی
2400 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم