برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت بسته 2 عددی Philips Avent A180/24 Orthodontic

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت بسته 2 عددی Philips Avent A180/24 Orthodontic کد 11360 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت بسته 2 عددی Philips Avent A180/24 Orthodontic مناسب برای نوزادان 6 تا 18 ماهگی می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع می باشد و برای مادرانی که به زیبایی سیسمونی کودک خود حساس اند بسیار مناسب است. پستانک فیلیپس اونت دارای 6 سوراخ در قسمت منحنی جلوی پستانک است که باعث می شود هم کودک راحتی بیشتری را احساس کند و هم پستانک دارای جریان آزاد هوا باشد و نوزاد لذت ببرد. همانطور که می دانید پستانک در شکل گیری دهان و دندان نوزاد بسیر مؤثر است و در انتخاب آن نباید کوتاهی کرد مخصوصا داشتن پستانک ارتودنسی به شکل گیری کودک کمک بزرگی می کند چراکه پستانک های ارتودنسی ( Philips Avent ) با قابلیت انعطاف پذیری بالا با شکل متقارت بادامی خود رشد طبیعی قسمت داخل دهانی نوزاد (سق، دندان و لثه ها) را در نظر می گیرد. تمام پستانک های اونت از سیلیکون ساخته شده اند و و بو و مزه ندارند. تنها تفاوت میان پستانک ها رنگ های ظاهری متفاوت آنهاست. پستانک فیلیپس اونت از نظر بهداشتب فکر همه جا را کرده و در این زمینه هیچ رغیبی را درخور خود نمی بیند چراکه یک درپوش بهداشتی قفل دار دارد که سرپستانکی را همیشه عاری از میکروب نگه میدارد به علاوه می تواند با هرگونه مواد استریل شود و حتی می تواند در ماشین ظرفشویی نیز شسته شود در واقع شما در زمینه نظافت کاملا دستتان باز است و این سلامتی کودکتان را ضمانت می کند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت بسته 2 عددی Philips Avent A180/24 Orthodontic دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پستانک ارتودنسی فیلیپس اونت بسته 2 عددی Philips Avent A180/24 Orthodontic را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پستانک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
پستانک
مناسب برای سن
6 تا 18 ماه
نوع سری
بادامی
جنس سری
سیلیکون
درپوش
دارد
حلقه
دارد
قابلیت استریل کردن
هست
سایر توضیحات
ستانک سیلیکونی: 2 عدد،درپوش بهداشتی قفل دار : 2 عدد، فاقد BPA، طراحی زیبا، جنس بادوام، حلقه ی دستگیره امن، بدون بو و بدون مزه، درپوش قفل دار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم