برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پایه نگهدارنده گوشی موبایل 360 سیوول swivel 360 MH-54

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل 360 سیوول swivel 360 MH-54 کد 14790 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پایه نگهدارنده گوشی موبایل 360 سیوول swivel 360 MH-54، هولدری است تولید کارخانه هولدر سازی 360 سیوول که جذب قوی ای برای نگه داری گوشی دارد و آن هم به این دلیل است که از 12 آهن ربای قوی با جنس elegant Iron ساخته شده که به هیچ عنوان برای گوشی مضر نبوده و می توانید ساعت ها گوشی تان را بر روی آن قرار داده و استفاده نمایید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل 360 سیوول را می توانید روی شیشه ماشین، داشبورد، میز و یا جسم های دیگر به راحتی نصب نمایید. یکی دیگر از مزیت های استفاده از هولدر swivel 360 MH-54 آن است که با داشتن قابلیت چرخش 360 در همه محور ها و قابلیت تغییر و تنظیم طول و اندازه، می توانید پایه گوشی را در طول و محور مورد نظر خود تنظیم کنید. جنس پایه نگهدارنده swivel 360 MH-54 پلاستیک سخت است و شکننده نیست (PVC فشرده شده HardTech) و مدت ها می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی پایه نگهدارنده گوشی موبایل 360 سویول MH-54 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پایه نگهدارنده گوشی موبایل swivel 360 MH-54 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پایه نگهدارنده گوشی موبایل 360 سیوول swivel 360 MH-54 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پایه نگهدارنده گوشی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم