برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست انبرک تعمیرات دیجیتال اله سی ElleSye 10 PCS Precision Tweezers Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست انبرک تعمیرات دیجیتال اله سی ElleSye 10 PCS Precision Tweezers Set کد 13057 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,384,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست انبرک تعمیرات دیجیتال اله سی ElleSye 10 PCS Precision Tweezers Set یک محصول کامل و بسیار کاربردی برای تعمیرات انواع لوازم الکتریکی و الکترونیکی ، ساعت ، جواهرات و همچنین کارهای دستی و آزمایشگاهی است. ست انبرک اله سی شامل 10 انبرک بسیار دقیق متفاوت با کاربرهای مختلف و از جنس استیل ضد زنگ می باشد . انبرک های موجود در ست اله سی فاقد مگنت بوده و می توان به راحتی برای هر منظوری مورد استفاده قرار داد . 

ellesye2

ست انبرک تعمیرات یک ابزار بسیار دقیق از کمپانی اله سی می باشد . اله سی یکی از تولید کنندگان تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی و .. در امریکاست که با ارائه ی محصولاتی بسیار با کیفیت و پرکاربرد توانسته شهرتی در سطح بین المللی کسب نماید. انبرک های اله سی با قابلیت استفاده ی چند منظوره یکی از برترین و پرفروش ترین محصولات این کمپانی است که در زمینه های مختلفی از پزشکی تا صنایع دستی قابل استفاده می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست انبرک تعمیرات دیجیتال اله سی ElleSye 10 PCS Precision Tweezers Set  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست انبرک تعمیرات دیجیتال اله سی ElleSye 10 PCS Precision Tweezers Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات تعمیزات دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ست انبرک 10 تایی
مناسب برای
تعمیرات انواع لوازم الکتریکی و الکترونیکی ، ساعت ، جواهرسازی ، کارهای دستی و آزمایشگاهی و ...
سایر مشخصات
شامل 10 انبرک با کاربردهای مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم