برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تیغه ماشین اصلاح حیوانات اندیس سایز 13 تیغه اره ای Andis UltraEdge Detachable Clipper Blade

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تیغه ماشین اصلاح حیوانات اندیس سایز 13 تیغه اره ای Andis UltraEdge Detachable Clipper Blade کد 18592 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,426,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تیغه ماشین اصلاح حیوانات اندیس سایز 13 تیغه اره ای Andis UltraEdge Detachable Clipper Blade تیغه ای است اره ای که مناسب استفاده بر روی کلیپرهای حیوانات برند اندیس سری AGC, BDC, Bgc, bgr, DBLC, MBG, SMC می باشد.
تیغه اندیس از جنس فولاد کربن بوده و بصورت (skip tooth) یا اره ای می باشد که دندانه هایش بصورت یک در میان طراحی شده است و در اصلاح سگ ها لبه آن برای پیرایش سریع و کوتاه و همچنین برای ترکیب موها جهت ایجاد جلوه ای بهتر با میزان تورفتگی بالا برای اصلاح مو ایده آل است. تیغه های اولترا اج با استفاده از تکنولوژی روکش کروم در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و عمر زیادی دارد. سایز تیغه نیز 13 mm است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تیغه ماشین اصلاح Andis دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تیغه ماشین اصلاح حیوانات اندیس سایز 13 تیغه اره ای Andis UltraEdge Detachable Clipper Blade را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تیغه ماشین اصلاح حیوانات اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
فولاد کربن
اندازه اصلاح
13 mm
سایر ویژگی ها
مخصوص کلیپرهای حیوانات اندیس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم