برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پایه شارژر (استند) وال وارداتی Wahl Charging Stand

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پایه شارژر (استند) وال وارداتی Wahl Charging Stand کد 21113 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
849,000 تومان
موجود-دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پایه شارژر (استند) وال وارداتی Wahl Charging Stand از قطعات یدکی برند وال است که مناسب برای انواع ماشین اصلاح وال شارژی مانند ماشین اصلاح وال 8481# 8509# 8148# 81919# 8504#8591# است که در صورت خرابی و آسیب به قطعه اصلی می توانید از قطعه یدکی اورجینال استفاده کنید.استند وال از مواد abs و فولاد ضد زنگ ساخته شده است که بادوام بوده و به راحتی قابل نگهداری است. 

ایمنی شارژ: حفاظت ایمنی شارژ، هنگامی که ماشین اصلاح کاملاً شارژ می شود، می توان آن را به راحتی از براکت جدا کرد تا از اتصال کوتاه یا شارژ بیش از حد جلوگیری شود. ایمنی شارژ همان پایه شارژ است تا در وقت شما صرفه جویی شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پایه شارژر (استند) وال وارداتی اصلی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی ماشین اصلاح ارشاکو پایه شارژر (استند) وال وارداتی Wahl Charging Stand را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لوازم جانبی ماشین اصلاح با قیمت مناسب لذت ببرید.  

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایر ویژگی ها
مناسب ماشین اصلاح وال 8481# 8509# 8148# 81919# 8504#8591#
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم