برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شانه حالت دهی حرفه ای وال Wahl Professional Large Clipper Styling Flat Top Comb

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شانه حالت دهی حرفه ای وال Wahl Professional Large Clipper Styling Flat Top Comb کد 16607 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
247,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شانه حالت دهی حرفه ای وال Wahl Professional Large Clipper Styling Flat Top Comb برای استفاده حرفه ای در نظر گرفته شده و در واقع این شانه به خواسته ی آرایشگرهای حرفه ای طراحی و ساخته شده است.

ساده و راحت برای استفاده: این شانه ها به طور خاص برای استفاده توسط آرایشگران در سالن طراحی شده اند ، بنابراین تمام نیازهای حرفه ای شما را برآورده می کنند.
استفاده از آن راحت می باشد و از ابزارهای عالی برای یک حالت دهی مو است و برای کوتاهی موهای بلند و هنگام استفاده ی قیچی کاربرد دارد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شانه حالت دهی حرفه ای دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی شانه ارشاکو شانه حالت دهی حرفه ای وال Wahl Professional Large Clipper Styling Flat Top Comb را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مشخصه اصلی
شانه حالت دهی حرفه ای
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم