برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لنز دوربین پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix Lens G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Asph

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix Lens G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Asph کد 11888 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین  عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Asph Lens Lumix G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Asph یک لنز زوم استاندارد می باشد که برای دوربین های 4/3 پاناسونیک طراحی شده است و فاصله کانونی آن برابر با 14 تا 42 میلیمتر می باشد که معادل با دوربین های 35 میلیمتری با فاصله کانونی 28 تا 84 میلیمتر می باشد. طراحی کم حجم و وزن بسیار کم لنز G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 با قابلیت زوم 3x آن را به یک لنز همه کاره تبدیل نموده که در هر مکان و هر زمینه ای می تواند بکار گرفته شود. 
در طراحی سیستم اپتیک لنز G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 از 9 عدسی در 8 گروه استفاده شده است که در این بین وجود 2 عدسی Aspherical می تواند از اعوجاج جلوگیری نموده و موجب افزایش شارپنس لبه به لبه در تصاویر گردد. همچنین وجود یک دیافراگم هفت تیغه ای کاملا مدور در هنگام کار با عمق کم می تواند بدون نیاز به فوکوس یک تصویر با کیفیت بسیار بالا و با تکنیک های زمینه بسیار پیشرفته ایجاد نماید.
فناوری تثبیت کنده نوری که در لنز Vario 14-42mm f/3.5-5.6 بکار رفته است این امکان را فراهم می سازد که در لحظه ، بدون هیچ دقدقه ای ، بتوان عکسبرداری کرد. چراکه سیستم فوق پیشرفته لرزشگیر MEGA که در آن استفاده شده است می تواند  تمام تکان ها و لرزش ها را در لحظه اصلاح نموده و تصاویری بی نظیر را به کاربرانش ارائه دهد. با وجود این تکنولوژی دیگر نیازی به استفاده از سه پایه نخواهد بود و می توان به آسانی از تصاویر واقعی عکسبرداری کرد.
همچنین وجود پوشش نانو بر روی عدسی های این لنز از ایجاد پدیده فلر و شبح وارگی جلوگیری نموده و تصاویری با کیفیت و وضوح بسیار بالا را حتی در محیط هایی با نور بسیار کم ، ارائه می دهد.
در لنز Vario 14-42mm f/3.5-5.6 سیستم پشتیبانی به گونه ای طراحی شده است که هر آنچه برای ضبط با دوربین های LUMIX مورد نیاز است را در اختیار کاربرانش قرار وی دهد. این سیستم نه تنها تغییرات آرام دیافراگم را طوری انجام می دهد که در نوردهی جهش ناگهانی وجود نداشته باشد، بلکه یک طراحی بی صدا را برای ضبط ارتقا یافته صداهای صحنه نیز عرضه می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی Lumix G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Asph دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Asph Lens Lumix G Vario 14-42mm f/3.5-5.6 Asph را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم