برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF 50mm f/1.4D

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF 50mm f/1.4D کد 11823 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF 50mm  f/1.4D Lens AF 50mm  f/1.4D از جدیدترین لنزهای نرمال شرکت نیکون است که در سپتامبر 2015 معرفی و روانه بازار شده است. لنز Nikon AF-S 50mm f/1.4D برای دوربین های قطع DX طراحی شده است و فاصله کانونی آن بر روی این نوع دوربین ها 75 میلیمتر می باشد. طراحی سبک و کم حجم لنز AF 50mm f/1.4D در کنار دیگر ویژگی های این لنز آن را به یک لنز پرکاربرد در تمامی زمینه های عکاسی به خصوص در عکاسی پرتره مبدل ساخته است . لنز AF-S 50mm f/1.4D قادر است در محیط هایی با نور بسیار کم نیز تصاویری با کیفیت و وضوح بالا ثبت نماید.
از ویژگی های Nikon Lens AF 50mm  f/1.4D می توان به وجود یک سیستم فوکوس SWM بی صدا اشاره کرد که قادر است در طول فاصله کانونی فوکوسی دقیق و سریع را بر روی سوژه ها اعمال نماید. موتور های فوکوس SWM از جمله تکنولوژی هایی است که انحصارا مختص محصولات نیکون می باشد و شرکت نیکون تنها شرکتی است که از این فناوری در لنزهای تولیدی خود بهره می برد. به علاوه با وجود رینگ مخصوص فوکوس دستی در بدنه نیز کاربر این امکان را دارد تا در هر زمان به اعمال تنظیمات دستی فوکوس اقدام نماید.
سیستم اپتیک لنز Nikon Lens AF 50mm f/1.4D شامل 7 عدسی در 6 گروه می باشد که همچون سایر محصولات مشابه این شرکت با استفاده از پوشش Super Integrated بر روی عدسی ها ، از ایجاد پدیده فلر و همچنین شبح وارگی جلوگیری نموده و مانع از بازتاب نور در داخل عدسی می شود. این امر در ایجاد تصاویر با شارپنس و کنتراست بالا نقش مهمی ایفا می نماید. همچنین وجود یک دیافراگم 7 تیغه ای و مدور می تواند در پس زمینه های تار ، بوکه هایی محو و کاملا گرد ایجاد نماید و بخصوص در عکاسی پرتره جلوه ای خاص و منحصر به فرد را برای کاربرانش خلق کند. فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی AF 50mm f/1.4D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF 50mm  f/1.4D Lens AF 50mm  f/1.4D را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
43x64 میلیمتر
وزن
230 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
استاندارد ثابت
فاصله کانوني
50 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
24 تا 50 میلی متر
ماونت لنز
FX
کمينه نسبت کانوني
f/1.2 تا f/2.0
1.4/F
بيشينه نسبت کانوني
16/F
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
45 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
ندارد
سايز فيلتر
52 میلیمتر
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
نیکون
تعداد المنت هاي اپتيکي
7
تعداد گروه هاي اپتيکي
6
ميدان ديد قطری
46 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-14

برای عکاسی پرتره با دوربین های قطع DX می توان گفت یکی از بهترین لنزها می باشد. در فضاهای بسته و جاهای کم نور نیز کارایی عالی دارد و بوکه کم نیظیری را بوجود می آورد.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم