برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF-S 50mm f/1.4G

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF-S 50mm f/1.4G کد 11822 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF-S 50mm f/1.4G Lens AF-S 50mm f/1.4G یک لنز نرمال است که در سپتامبر 2008 برای دوربین های قطع DX معرفی و روانه بازار گردید. این لنز قادر است در تمامی فواصل و با هر میزان گشودگی دیافراگم ، تصاویری با کیفیت و کنتراست بسیار بالا را برای کاربرانش ثبت نماید. این ویژگی به علاوه ی وزن سبک و حجم کم لنز AF-S 50mm f/1.4G، آن را به یک گزینه بسیار مناسب چه در هنگام سفر و چه در زمینه های مختلف عکاسی تبدیل ساخته است. Nikon Lens AF-S 50mm f/1.4G یک لنز پرایم نرمال کاملا ایده آل برای تمامی کاربران دوربین های غیر فول فریم به ویژه علاقمندان به عکاسی پرتره است و یکی از پرطرفدارترین و کارامدترین لنزهای شرکت نیکون محسوب می گردد که قادر است تصاویری بی نظیر و سرشار از خلاقیت را ثبت نماید.
طراحی سیستم اپتیک لنز نیکون AF-S 50mm f/1.4G دارای 8 عدسی در 7 گروه می باشد و همچون سایر لنزهای نیکور نیکون با پوشش Super Integrated بر روی عدسی ها ، که یک  پوشش اختصاصی برای کمپانی نیکون است، از ایجاد فلر و شبح وارگی در تصاویر جلوگیری نموده و مانع از بازتاب نور در داخل لنز می شود. از دیگر مزایای لنز AF-S 50mm f/1.4G می توان به دیافراگم 9 تیغه و کاملا گرد این لنز اشاره نمود که قادر است در پس زمینه های تار با ایجاد بوکه هایی محو و کاملا مدور به خلق تصاویر ی زیبا و منحصر به فرد کمک شایانی نماید و این ویژگی در عکاسی پرتره نطقه قوت بسیار مهمی به شمار می آید.  
لنز نیکون AF-S 50mm f/1.4G به یک سیستم فوکوس SWM مجهز است که می تواند فوکوسی دقیق و سریع در طول فاصله کانونی بر روی سوژه اعمال نماید و همچنین وجود رینگ فوکوس تعبیه شده بر روی بدنه لنز ، به کاربر این امکان را می دهد تا در هر زمان بتواند تنظیمات فوکوس را به صورت دستی انجام دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین نیکون AF-S 50mm f/1.4G دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF-S 50mm f/1.4G Lens AF-S 50mm f/1.4G را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
54x73.5 میلیمتر
وزن
280 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
استاندارد ثابت
فاصله کانوني
50 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
24 تا 50 میلی متر
ماونت لنز
FX
کمينه نسبت کانوني
16/F
بيشينه نسبت کانوني
1.4/F
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
45 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
ندارد
سايز فيلتر
58 میلیمتر
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
9
مخصوص دوربين شرکت
نیکون
تعداد المنت هاي اپتيکي
8
تعداد گروه هاي اپتيکي
7
ميدان ديد قطری
46 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم