برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED کد 11758 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED Lens AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED یک لنز فیکس با زاویه دید فیش آی 180 درجه می باشد. لنزهای فیش آی ( چشم ماهی ) در حقیقت به لنزهایی اطلاق می شود که حداکثر زاویه دید را به کاربر ارائه می دهد. معمولاً فاصله کانونی آنها بین 6 تا 16 میلیمتر است. دلیل نام گذاری این لنزها، شباهت آنها به چشم ماهی و محدببودن عدسی بیرونی لنز می‌باشد هرچه محدب بودن این عدسی بیشتر باشد زاویه دید، بازتر و انحنای خطوط بیشتر خواهد بود. 
لنز نیکون AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED یک لنز بسیار قدرتمند برای عکاسی از طبیعت است که برای دوربین های DX طراحی شده و فاصله کانونی آن برابر 16 میلیمتر خواهد بود. این لنز فاقد لرزشگیر می باشد ، چرا که اصولا در لنز های واید و نرمال ضرورتی جهت وجود سیستم لرزشگیر وجود نداشته و جهت جلوگیری از تاثیر لرزشگیر بر روی شارپنس تصاوبر از بکار بردن آن بر روی این دسته از لنزها پرهیز می شود. 
لنز AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED دارای یک سیستم فوکوس داخلی است و به همین دلیل استفاده از انواع فیلترها بر روی آن ممکن می باشد. همچنین فاصله 14 سانتیمتری فوکوس آن قادر است تصاویری واید را ثبت نماید و در عکاسی معماری نیز گزینه ای بسیار مناسب می باشد. به علاوه دیافراگم بکار رفته در AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED دارای دهانه ای با 7 تیغه ی کاملا مدور می باشد که می تواند بوکه هایی کاملا گرد و محو را در پس زمینه های ناواضح تصاویر ایجاد نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED Lens AF DX Fisheye 10.5mm f/2.8G ED را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
63 × 63 میلیمتر
وزن
300 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
تله فوتو ثابت
فاصله کانوني
11 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
DX
کمينه نسبت کانوني
F2.8
بيشينه نسبت کانوني
F2.8
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
14 سانتیمتر
قفل زوم
ندارد
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
نیکون
تعداد المنت هاي اپتيکي
10
تعداد گروه هاي اپتيکي
7
ميدان ديد قطری
180 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم