برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین عکاسی کانن Canon TS-E 24mm F/3.5L II Lens

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین عکاسی کانن Canon TS-E 24mm F/3.5L II Lens کد 11718 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن Canon TS-E 24mm F/3.5L II Lens با قابلیت کنترل کامل بر روی عمق میدان و پرسپکتیو،لنزی فوق پیشرفته و بسیار حرفه ای برای عکاسانی است که در حیطه عکاسی محصولات خاص همچون زیور آلات و جواهرات، عکاسی مناظر و عکاسی معماری فعالیت می نمایند. لنز Canon TS-E 24mm f/3.5L II یک لنز واید تیلت شیفت بسیار پرکاربرد است که در سری لنزهای L شرکت کانن تولید می شود و بدنه ی آن برای استفاده در شرایط نامساعد محیطی با فناوری های پیشرفته ، عایق بندی شده است. TS-E 24mm f/3.5L II بر روی تمام دوربین های EOS کانن قابل استفاده بوده و با داشتن مکانیزم تیلت و شیفت می تواند در رفع مشکلات عمق میدان یا اعوجاج مفید واقع گردد. 
عملکرد تیلت یا حرکت عمودی و شیفت یا حرکت افقی در لنز کانن TS-E 24mm f/3.5L II می تواند به صورت ترکیبی و یا مجزا مورد استفاده قرار گرفته شوند. زاویه تیلت در این لنز 8.5 درجه است و امکان جا به جایی از 24 تا 12 میلیمتر را داراست. با وجود این مکانیزم و زاویه ی باز این لنز و همچنین فاصله کانونی کوتاه آن ، لنز TS-E 24mm f/3.5L II در بین عکاسان بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته است. بکار بردن قابلیت تیلت می تواند جلوه ای مینیاتوری به تصویر ببخشد و همچنین قابلیت شیفت قادر است اعوجاج را در خطوط عکاسی از بناهای ساختمانی و سازه های عظیم بر طرف نماید. به علاوه با میدان دید 84 درجه قابلیت ثبت تصاویر پانوراما را نیز دارد. 
دهانه ی لنز TS-E 24mm f/3.5L II کاملا مدور بوده و می تواند بوکه هایی گرد و محو را ایجاد نماید. همچنین عدسی های بکار رفته در آن از نوع Aspherical و UD می باشند و این قابلیت را دارند تا از پراکندگی رنگ در تصاویر جلوگیری نموده و همچنین میزان شارپنس را فزایش دهد. به علاوه با استفاده از پوشش SWC در این عدسی ها ، از شبحوارگی و بازتاب نور خیره کننده جلوگیری می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی TS-E 24mm F/3.5L II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی کانن Canon TS-E 24mm F/3.5L II Lens را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اصل  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
106x89 میلیمتر
وزن
790 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
واید ثابت
فاصله کانوني
24 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
EF
کمينه نسبت کانوني
F3.5
بيشينه نسبت کانوني
F22
فوکوس خودکار
ندارد
کمينه فاصله فوکوس
21 سانتیمتر
قابليت زوم
ندارد
سايز فيلتر
82 میلیمتر
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
8
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
16
تعداد گروه هاي اپتيکي
11
ميدان ديد قطری
84 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم