برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین عکاسی کانن ماکرو 100 میلی متر Canon EF 100mm F/2.8L IS USM Macro Lens F/2.8L IS USM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین عکاسی کانن ماکرو 100 میلی متر Canon EF 100mm F/2.8L IS USM Macro Lens F/2.8L IS USM کد 11711 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن ماکرو 100میلی متر Canon EF 100mm F/2.8L IS USM Macro Lens F/2.8L IS USM یکی از لنزهای سری L شرکت کان می باشد که بدنه ی آن در برابر شرایط نامساعد جوی عایق بندی شده و امکان استفاده از آن در هر مکان و هر زمانی وجود دارد. لنز EF 100mm f/2.8L Macro IS USM که برای عکاسی ماکرو طراحی شده است، با داشتن عدسی های UV و فاصله کانونی 100 میلیمتر ، قادر است تصاویری با کیفیت بسیار بالا را به ثبت برساند. همچنین دیافراگم باز و فاصله کانونی تله فتوی آن موجب گردیده که علاوه بر عکاسی ماکرد در زمینه عکاسی پرتره و مجالس نیز به عنوان یکی از برترین لنز های تخصصی قابل استفاده باشد.
لنز EF 100mm f/2.8L Macro IS USM با داشتن فاصله فوکوس حداقلی 30 سانتیمتر و بزرگنمایی 1:1 در تصویر برداری کلوزآپ نیز با توجه به ثبت تصاویر در ابعاد واقعی ، علاوه بر موارد ذکر شده کاربرد دارد.دیافراگم F/2.8  لنز EF 100mm f/2.8L Macro IS USM بر عمق میدان کنترل بسیار بالایی داشته و با دهانه ی 9 تیغه ی خود قادر است در پس زمینه های تصاویر با ایجاد بوکه های گرد و محو ، زیبایی را به حداکثر برساند.لنز EF 100mm f/2.8L Macro IS USM به یک سیستم لرزشگیر هیبریدی مجهز می باشد که در 4 مرحله قابلیت خنثی کردن لرزش را داراست و قادر است امکان عکاسی با سرعت شاتر کمتر از معمول را نیز مهیا سازد.
همچنین موتور فوکوس بکار گرفته شده در EF 100mm f/2.8L Macro IS USM از نوع USM می باشد که مختص کمپانی کانن است که می تواند فوکوسی با دقت و سرعت بالا را کاملا بی صدا برای کاربرانش انجام دهد. در این لنز نیز همچون سایر محصولات کانن همواره امکان دسترسی به فوکوس دستی ممکن بوده و با تعبیه یک دکمه بر روی بدنه لنز EF 100mm f/2.8L Macro IS USM می توان محدوده فوکوس را محدود نمود . با استفاده از دکمه ی محدود کننده محدوده فوکوس ، اجسام نزدیک تر سوژه نادیده گرفته می شوند تا اختلالی در ثبت تصویر به وجود نیاید. همچنین شرکت کانن با بکار بردن سیستم فوکوس داخلی این مزیت را در نظر گرفته است که با عدم تغییر طول لنز در حین عکاسی ، بتوان تسلط بیشتری بر روی سوژه های نزدیک داشت.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی EF 100mm f/2.8L IS USM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی کانن ماکرو 100 میلی متر Canon EF 100mm F/2.8L IS USM Macro Lens F/2.8L IS USM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
123x78 میلیمتر
وزن
625 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
استاندارد ثابت
فاصله کانوني
100 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
50 تا 100 میلی متر
ماونت لنز
EF
کمينه نسبت کانوني
f/2.0-f/3.5
2.8/F
بيشينه نسبت کانوني
32/F
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
30 سانتیمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
ندارد
سايز فيلتر
67 میلیمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
9
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
15
تعداد گروه هاي اپتيکي
12
ميدان ديد قطری
23.4 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم