برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین کانن Canon Lens EF 135mm F/2L USM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین کانن Canon Lens EF 135mm F/2L USM کد 11680 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن 135 میلی متر Canon EF 135mm F/2L USM Lens F/2L USM از مشهورترین لنزهای تله متوسط حرفه ای کانن است که در سال 1996 معرفی گردید. شهرت این لنز برای خوش ساختی ، قدرت و کیفیت بی نظیرش می باشد . EF 135mm F/2L که از سری L لنزهای کانن است با بدنه ای مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی طراحی شده است و با کمینه فاصله فوکوس 90 سانتیمتر و فیلتری به قطر 72 میلیمتر برای عکاسی ورزشهای داخل سالن، خبری ، پرتره و مراسم گزینه ای مناسب می باشد.
لنز EF 135mm F/2L USM دارای 10 عدسی است که در این بین دو عدسی از نوع UD وجود دارد و می تواند با کاهش پراکندگی نور در داخل لنز به مقدار زیاد در ثبت تصاویری شارپ تر و با کنتراست بیشتر کمک شایانی نماید. همچنین موتور فوکوس USM قادر است در محدوده فاصله کانونی فوکوسی کاملا بی صدا ، سریع و دقیق را برای کاربر انجام دهد. به علاوه با وجود رینگ دستی فوکوس در این لنز همواره امکان اعمال تنظیمات توسط کاربر مقدور می باشد. در هنگامی که هدف فوکوس بر روی سوژه های دور است ، برای جلوگیری از فوکوس در دامنه فوکوس لنز، یک دکمه برای آن طراحی شده که می توان توسط آن فاصله فوکوس را محدود نمود و از بروز اشتباه ( فوکوس بر روی نقاط نزدیک تر ) ممانعت نمود. با فعال شدن دکمه محدود کننده ، موتور فوکوس ، سوژه های نزدیک تر را نادیده گزفته و بر روی سوژه هایی با فاصله دورتر 160 سانتیمتر فوکوس خواهد کرد. 
لنز EF 135mm F/2L USM با اکستندرهای Canon EF1.4x II و Canon EF2.0x II هماهنگ می باشد و می توان جهت اضافه کردن فواصل کانونی از آنها استفاده نمود.دهانه دیافراگم لنز EF 135mm F/2L USM دارای 8 تیغه مدور است و می تواند بوکه های محو و کاملا گرد را در پس زمینه ثبت نماید. همچنین در مکان هایی با نور بسیار کم نیز قابلیت فوق العاده ای از خود نشان داده و قادر است عکس هایی بسیار با کیفیت را برای کاربرانش تهیه نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی EF 135mm F/2L USM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com لنز دوربین عکاسی کانن 135 میلی متر Canon EF 135mm F/2L USM Lens F/2L USM  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
112*83 میلیمتر
وزن
750 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
استاندارد ثابت
فاصله کانوني
135 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
100 تا 250 میلی متر
ماونت لنز
EF
کمينه نسبت کانوني
F2
بيشينه نسبت کانوني
F32
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
90 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
ندارد
سايز فيلتر
72 ميليمتر
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
8
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
10
تعداد گروه هاي اپتيکي
8
ميدان ديد قطری
18 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم