برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین عکاسی کانن Canon lens 18-200 IS

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین عکاسی کانن Canon lens 18-200 IS کد 11644 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن 18-200 میلی متر Canon 18-200mm IS Lens IS از سری لنزهای زوم وايد تا تله متوسط کمپانی کانن می باشد كه ثتبيت كننده اپتيكي آن قادر است حتي در فاصله ي كانوني 200 ميليمتر نيز تا 4 مرحله لرزش را برطرف نمايد. از مزاياي قابل توجه در لنز 18-200 IS اين كه سيستم تثبيت كننده تصويرش در داخل لنز است نه در داخل دوربين. بنابراين به آساني ميتوان تصوير ثبت شده را از داخل چشمي مشاهده نمود. وزن كم و فاصله كانوني بالا، در كنار قيمت بسيار مناسب لنز 18-200 IS ، آن را به گزينه اي مناسب تبديل ساخته است. همچنين از ديگر قابليت هاي لنز كانن 18-200 IS مي توان به 6 تيغه ي ديافراگم ، قابليت زوم با سيستم چرخشي ، فوكوس خودكار با موتور DC و حداقل فاصله 45 سانتيمتر فوكوس آن اشاره كرد. لنز 18-200 IS با توجه به طراحي آن مي تواند در موارد بسياري از عكاسي طبيعت تا عكاسي ژورنالي مورد استفاده قرار گيرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی 18-200 میلی متر IS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی کانن 18-200 میلی متر Canon 18-200mm IS Lens IS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم