برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست مانیکور دریم بیبی 316 Dream Baby F316 Baby Manicure Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست مانیکور دریم بیبی 316 Dream Baby F316 Baby Manicure Set کد 8553 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست مانیکور دریم بیبی مدل 316 Dream Baby F316 Baby Manicure Set محصولی برای رعایت بهداشت فردی کودک است . کمپانی دریم بیبی بسته ای شامل ناخن گیر ، قیچی و سوهان را تولید و به بازار عرضه کرده است که مخصوص کودکان است . مدل 316 به دلیل کوچک و گرد بودن تیغه ی قیچی نگرانی والدین را برای کوتاه کردن ناخن کودکان از بین برده است . انحنا داشتن سرقیچی به دلیل راحت قرار گرفتن ناخن کودک در آن است . بهترین زمان برای گرفتن ناخن کودک زمانی است که بعد از حمام ناخن هایش نرم است و یا زمانی که کودک در خواب است . جنس تیغه های ناخن گیر و قیچی دریم بیبی از استیل بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست مانیکور دریم بیبی مدل 316 Dream Baby F316 Baby Manicure Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست مانیکور دریم بیبی مدل 316 Dream Baby F316 Baby Manicure Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست مانیکور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ست قيچي و ناخنگير و سوهان
جنس تیغه
استیل
سوهان
دارد
سایر توضیحات
همراه با قیچی، سوهان، ناخن‌گیر- مخصوص کودکان - قیچی دارای لبه‌های گرد- ناخن‌گیر دارای لبه‌های منحنی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم