برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ناخن گیر نوزاد تامی تیپی Tommee Tippee 43312830 Nail Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ناخن گیر نوزاد تامی تیپی Tommee Tippee 43312830 Nail Clipper کد 6790 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
210,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ناخن گیر نوزاد تامی تیپی Tommee Tippee 43312830 Nail Clipperمحصولی با کیفیت و پرکاربرد برای نظافت ناخن های نوزادان است . بدن کودکان بسیار حساس است و در مقابل میکروب و آلودگی ها در معرض بیماری هستند پس باید همیشه به نظافت کودکان توجه زیادی شود . سطح زیر ناخن یکی از منابع تجمع میکروب هاست که نباید از آن غافل شد . کوتاه کردن ناخن ها علاوه بر رعایت بهداشت به آسیب نرساندن به پوست کودک نیز کمک می کند زیرا کودکان در ماههای ابتدایی تولد دست خود را زیاد حرکت می دهند و برروی صورتشان خراش هایی ایجاد می کنند . ناخن گیر Tommy Tippee 43312830 با کیفیت و ظرافتی که دارد به راحتی به شما این امکان را می دهد تا ناخن کودک خود را بگیرید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ناخن گیر کودک تامی تیپی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ناخن گیر نوزاد تامی تیپی Tommee Tippee 43312830 Nail Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ناخن گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ناخن گیر
ابعاد
9 × 3 سانتی‌متر
وزن
20 گرم
جنس بدنه
پلاستیک
جنس تیغه
فلزی
سوهان
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم