برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست مانیکور کودک نابی Nuby Evolutive Nail Care set id4774

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست مانیکور کودک نابی Nuby Evolutive Nail Care set id4774 کد 12044 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
251,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست مانیکور کودک نابی Nuby Evolutive Nail Care set  id4774 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دازای یک سوهان پلاستیکی منحصر به فرد می باشد که برای مرتب کردن ناخن ها پس از کوتاه کردن طراحی شده است. سوهان موجود در این ست بسیار نرم بوده و هیچ آسیبی به پوست کودک وارد نخواهد کرد. همچنین قیچی ناخن موجود در ست نابی دارای لبه های گرد و ایمن می باشد که کار با آن بسیار راحت بوده و می توان از بدو تولد از آن استفاده نمود. رشد ناخن در نوزادان و کودکان بسیار بیشتر از سنین دیگر می باشد و کوتاه نگاه داشتن ناخن ها در رعایت بهداشت آنها بسیار حائض اهمیت است. به ویژه در دورانی که کودک با مشکل رویش دندان موجه است و مرتب جهت کاهش درد و التهاب لثه ها از دست خود استفاده می کند ، بلند بودن ناخن می تواند باعث ورود میکروب ها به بدن کودک شده و موجب اسهال و یا بیماری های دیگر شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست مانیکور کودک نابی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ershaco ست مانیکور نابی Nuby Evolutive Nail Care set  id4774 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست مانیکور کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم