برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست دو عددی قیچی آرایشگری جگوار کات و کوتاهی/پیتاژ چپ دست Jaguar LF-601G Barbery Scissors

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی قیچی آرایشگری جگوار کات و کوتاهی/پیتاژ چپ دست Jaguar LF-601G Barbery Scissors کد 20047 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,824,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست دو عددی قیچی آرایشگری جگوار کات و کوتاهی/پیتاژ چپ دست Jaguar LF-601G Barbery Scissors دارای دو قیچی حرفه ای برای مصارف آرایشگاهی و حرفه ای و حتی افراد مبتدی است که تازه وارد عرصه ی آرایشگری شده اند.قیچی پیتاژ این ست از نوع یک طرفه است که در یک طرف دندانه دارد و در طرف دیگر تیغه دارد که برای خالی کردن و حجم دادن به موها کاربرد دارد. قیچی جگوارLF-601G ساخت آلمان، دست ساز و جنس کبالت است و جنس تیغه فولاد ضد زنگ با پوشش نازکی از تیتانیوم است مناسب افراد چپ دست می باشد قیچی سبک و خوش دست با طراحی ارگونومیک و قابل استفاده برای آرایشگران حرفه ای و مبتدی و دارای کیف است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ قیچی آرایشگری جگوار  LF-601G را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما رخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری جگوار LF-601G دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قیچی آرایشگری ارشاکو ست دو عددی قیچی آرایشگری جگوار کات و کوتاهی/پیتاژ چپ دست Jaguar LF-601G Barbery Scissors را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1402-01-12

عالیه

1402-01-12

بهترین قیچی برای کات و لکه گیری

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم