برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو جیمی Gemei GM 410

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو جیمی Gemei GM 410 کد 16487 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو جیمی Gemei GM 410 از دیگر محصولات شرکت جمی است که مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گرفته است. بسیاری از بانوان دوست دارند همیشه متفاوت و بروز باشند، یکی از کارهایی که می تواند در این زمینه به آنها کمک کند داشتن دستگاهی است با کیفیت که ما به شما دستگاه فر کننده مو جمی GM 410 را پیشنهاد می دهیم چرا که دارای لوله سرامیکی به قطر 32 میلی متر داشته و حرارت بطور یکسان پخش شده و می تواند براحتی و سریع موهای شما را بصورت یکنواخت فر و حالت دهد همچنین دارای حرارتی از نوع اینفرارد (مادون سرخ) است که باعث جلوگیری از سوخته شدن ساقه مو ها می شود.
دستگاه Gemei GM 410 دارای تنظیم درجه حرارت در 6 حالت مختلف ( 120 ، 140، 160، 180، 200 و 220 درجه سانتی گراد) است که با توجه به نیاز خود می توانید از آن را تنظیم نمایید. حد اکثر دمای فر کننده مو GM 410 جمی 220 سانتی‌گراد بوده و پس از 30 دقیقه بطور خودکار خاموش می گردد. فر کننده Gemei GM 410 دارای سیمی به طول 2.5 متر بوده و نیز دارای سیم گردان می باشد، همچنین دارای دکمه خاموش و روشن، صفحه نمایشگر LED می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده مو Gemei GM 410 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو جیمی Gemei GM 410 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
220 سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
30 دقیقه
صفحه نمایشگر
LED
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.5 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
دارد
عملکرد توربو
ندارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
دارای لوله سرامیکی به قطر 32 میلیمتر
پخش شدن حرارت به‌صورت کاملاً مساوی در تمام سطوح کفی فرکننده(مانع سوختن موها)
دارای تنظیم درجه حرارت در 6 حالت مختلف
مجهز به سیستم خاموشی خودکار
دارای سیستم گرمایشی سریع (PTC)
دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم