برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

فر کننده مو مک استایلر ام سی 3380 MAC Styler MC-3380 Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو مک استایلر ام سی 3380 MAC Styler MC-3380 Hair Curler کد 14765 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو مک استایلر ام سی 3380 MAC Styler MC-3380 Hair Curler محصول فوق العاده پر طرفدار و پر فروش با تکنولوژی جدید می باشد و توجه خیلی ها را به خود جلب کرده ، چرا که آماده شدk برای یک مهمانی و مراسم و داشتن موهای خوش حالت از دغدغه های مهمی است که خانم ها همیشه درگیر هستند.
فر کننده مو MAC Styler دارای پوشش صفحات از جنس سرامیک می باشد که صدمه و آسیب زدن به موها را به حداقل می رساند. از ویژگی های برجسته فر کننده مو ام سی 3380 می توان به وجود مخزن برای افزودن آب یا کراتین جهت آبرسانی به موها و داشتن موهای درخشان اشاره کرد. MAC Styler MC-3380 قابلیت تنظیم دو درجه تنظیم دما را دارا می باشد ، نمایشگر LCD روی دسته فر کننده ، میزان دما را به شما نشان می دهد تا بتوانید متناسب با دمای مورد نیاز خود تنظیم کنید.
حالت دهنده مو 3380 طوری طراحی شده که استفاده از دستگاه را برایتان آسان نموده و با گردش اتوماتیک به چپ و راست ، بسیار سریع موهایتان را حالت داده و جذابتر می کند.
علاوه بر موارد ذکر شده فر کننده 3380 قابلیت تنظیم حجم فرهای مو را در سه حالت دلخواه دارد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ فر کننده مو مک استایلر MC-3380 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده مو مک استایلر MC-3380 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco فر کننده مو مک استایلر ام سی 3380 MAC Styler MC-3380 Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
صفحه نمایشگر
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
دکمه ی روشن/خاموش
بله
سایر مشخصات
- دارای مخزن برای افزودن آب یا کراتین (جهت آبرسانی و درخشانی مو) - جدیدترین تکنولوژی در صنعت مو - دارای نمایشگر LCD - استفاده آسان و سریع - قابلیت دو درجه تنظیم دما - قابلیت تنظیم سه حالت حجم فر کردن دلخواه مو - گردش اتوماتیک چپ و راست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم