برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو سورکر مدل Surker SK-689 Rotational Hair Curler SK-689

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو سورکر مدل Surker SK-689 Rotational Hair Curler SK-689 کد 14081 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو سورکر مدل Surker SK-689 Rotational Hair Curler SK-689 دارای یک پوشش سرامیکی است و از نوع چرخشی میباشد .سورکر دارای یک محفظه حرارتی و یک میله در وسط آن میباشد که موها را به دور خود جمع کرده و حالت میدهد.
نحوه عملکرد آن بسیار ساده است ،به اینصورت که یک دسته مو را داخل دستگاه قرار داده و انبر را ببندید تا موتور موها را به داخل بکشد .سورکر دارای سه جهت حرکتی به چپ ،راست و اتوماتیک است که شما برای راحتی کار میتوانید آن را در حالت اتوماتیک قرار دهید.
همچنین میتوانید مدت زمانی که موها داخل دستگاه میمانند تا فر شوند را از بین گزینه های 8 ،10 ،12 و 15 ثانیه تعیین کنید .پس از اتمام زمان تعریف شده دستگاه با آلارم خود شما را متوجه میکند تا موها را خارج نمایید.
فر کننده سورکر دارای 10 دمای متفاوت از 140 تا 230 درجه سانتی گراد میباشد .چراغ مربوط به دما تا رسیدن به دمای مورد نظر چشمک زن باقی میماند سپس به صورت ثابت در می آید .با کمک سیستم PTC رسیدن به دمای مورد نظر زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی فر کننده مو سورکر SK-689 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Surker SK-689 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو فر کننده مو سورکر مدل Surker SK-689 Rotational Hair Curler SK-689 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
140 تا 230 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
230 درجه سانتی گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60 دقیقه
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
صفحه نمایشگر
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
سایر مشخصات
تعیین جهت چرخش - تایمر چهار زمانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم