برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیردوش دستی بی بی سیل بی اس 4963 Babisil BS4963

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیردوش دستی بی بی سیل بی اس 4963 Babisil BS4963 کد 13463 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,904,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیردوش دستی بی بی سیل Babisil BS4963 یکی از محصولات با کیفیتی است که توسط کشور انگلستان تولید شده است . شیردوش دستی بی بی سیل برای دوشیدن شیر مادر می باشد و در آن  از یک اهرم پمپ کردن و مکش شیر استفاده شده و کار با آن را بسیار آسان تر نموده است. شیردوش دستی بی بی سیل بر روی سینه مادر قرار گرفته و با فشردن اهرم تعبیه شده بر آن یک چرخه ی شیر را تکمیل می نماید.باید بدانید که عمل مکش سینه و خروج شیر یک چرخه ی شیر است. شیر خارج شده در یک شیشه شیر طلقی ذخیره می شود که دارای 150 میلی لیتری گنجایش است.جنس یطری شیردوش دستی بی بی سیل پلاستیکی می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیردوش دستی بی بی سیل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیردوش دستی بی بی سیل Babisil BS4963 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیر دوش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم