برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قاشق حرارتی تامی تیپی بسته 8 عددی Tommy Tippee T430284 Spoons

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قاشق حرارتی تامی تیپی بسته 8 عددی Tommy Tippee T430284 Spoons کد 11290 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قاشق حرارتی تامی تیپی بسته 8 عددی Tommy Tippee T430284 Spoons مناسب کودکان 6 ماه به بالا می باشد که ساخت کشور انگلستان است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بادوام و انعطاف پذیری دارد و قابل شستشو با هرنوع مواد استریل کننده چه در ماشین ظرفشویی چه به صورت دستی را داراست. وقتی که کودک شروع به غذا خوردن میکند هنوز برایش سخت است که میزان حرارت غذایش را تنظیم کند و بعد بخورد و برای همین دهان کودک در اثر حرارت غذا می سوزد و کودک شروع به بی تابی می کند و یا اینکه مادر هنگامیکه به کودک خود غذا می دهد مدام سعی دارد با فوت کردن حرارت غذا را پایین بیاورد و این اصلا بهداشتی نیست. در قاشق حرارتی کودک تامی تیپی ویژگی تعبیه شده که دمای مناسب غذا را جهت نسوزاندن دهان کودک تعیین می کند هنگامی که غذای کودک گرم است و باعث سوختن دهان او می شود قاشق تغییر رنگ می دهد که این هم برای کودکتان جالب و سرگرم کنندست و هم دیگر مشکلاتی که داشتید را نخواهید داشت و از غذا خوردن در کنار کودک خود لذت می برید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قاشق حرارتی تامی تیپی بسته 8 عددی Tommy Tippee T430284 Spoons دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو قاشق حرارتی تامی تیپی بسته 8 عددی Tommy Tippee T430284 Spoons را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قاشق اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قاشق حرارتی
جنس
سیلیکون
تعداد
8 تکه
مقاوم در برابر حرارت
هست
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
سایر توضیحات
قابل استفاده در ماشین ظرفشویی ماکروویو و دستگاه استرلیزه، تعیین کننده دمای مناسب غذا جهت نسوزاندن دهان کودک، فاقدBPA و PVC، متناسب با دهان کودک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم