برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست نوزادی تامی تیپی Tommee Tippee T423101 Baby Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست نوزادی تامی تیپی Tommee Tippee T423101 Baby Set کد 11283 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست نوزادی تامی تیپی Tommee Tippee T423101 Baby Set یک ست 6 تکه نوزادی می باشد که تمام وسایل مورد نیاز و ضروری یک نوزاد را دارد. هنگامی که نوزاد به دنیا می آید در وحله ی اول نیاز به یک ست کامل و بس نضص را دارد که از نظر جنسی هم کیفیت مطلوبی داشته باشد همانطور که می دانید نوزادان دارای بدن و پوست بسیار حساس و ضربه پذیری هستند که عدم دقت در انتخاب یک برند مطمئن و جنس تا مرغوب صدمات جبران ناپذیری را برای آن ها به همراه دارد توجه به چند نکته کمک بسیاری به شما خواهد کرد از جمله: آنتی کولیک بودن محصول، سر شیشه های سیلسکونی، برند معتبر و بسیاری دیگر که در ست تامی تیپ به آن ها می پردازیم:

در ست نوزادی تامی تیپی 2 عدد شیشه شیر 150 میلی لیتری با جنس طلق درجه 1، 2 عدد شیشه شیر 260 میلی لیتری با جنس طلق درجه 1 و 2 عدد سرشیشه جریان دو قطره (متوسط) قرار دارد که از برند معتبر تامی تیپی می باشد که همیشه در زمینه محصولات کودک بی رقیب بوده است.

شیشه شیر هایی که در ست Tommee Tippee قرار گرفته اند مجهز به نی آنتی کولیک هستند که از به وجود آمدن مشکلات گوارشی و نفخ کودک جلوگیری می کند و الته این تنها ویژگی شیشه ها نیست، شیشه ها دارای سری سیلیکونی با جریان یک قطره ای هستند که با سری سیلسکونی خود همراه بسیار خوبی برای نوزادان است و هیچ حساسیت و ضرری برای آنها ندارد و همچنین مقاوم ‌تر است و طول عمر بیشتری هم دارد. سر شیشه ی شیشه شیر تامی تیپ دارای سوپاپ می باشد که کار این سوپاپ ها این است که از میزان ورود هوا و جریان شیر را کنترل می ‌کنند و اجازه نمی ‌دهند شیرخوار حین مکیدن، هوای زیادی ببلعد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست نوزادی تامی تیپی Tommee Tippee T423101 Baby Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست نوزادی تامی تیپی Tommee Tippee T423101 Baby Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست نوزادی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
ست نوزادی
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
ندارد
قابلیت شستشو
به صورت دستی، توسط ماشین ظرف شویی
سایر توضیحات
دارای 2 عدد سرشیشه جریان دو قطره (متوسط)، دارای 2 عدد شیشه شیر 150 میلی لیتری با جنس طلق درجه 1، دارای 2 عدد شیشه شیر 260 میلی لیتری با جنس طلق درجه 1، شیشه ها دارای سری سیلیکونی با جریان یک قطره،شیشه ها مجهز به نی آنتی کولیک،
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم