برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه لاگوست اورجینال ادوتویلت Lacoste Original EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه لاگوست اورجینال ادوتویلت Lacoste Original EDT for men کد 6283 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه لاکوست اوریجینال Lacoste Original 100 میل
نام تجاری:
13,371,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لاگوست اورجینال ادوتویلت Lacoste Original EDT for men در سال 1984 در کمپانی لاگوست تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن لاگوست اورجینال در نت ابتدایی خود با رایحه ی لیموترش ، اسطوخودوس ، مریم گلی و لیمو آغاز می شود در رایحه ی میانی به رایحه ی میخک صدپر ، نت های سبز ، یاس و شمعدانی می رسد و در انتها به رایحه ی گل سنگ ، مشک و عنبر کهربایی ختم می شود . ادکلن Lacoste Original با رایحه ی خنک و تلخی که دارد بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی به شمار می رود و حسی سرشار از اعتماد به نفس را برای آقایان به ارمغان می آورد.

عطر Lacoste Original رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : لیموترش - اسطوخودوس - مریم گلی - برگاموت - لیمو

رایحه ی ثانویه : میخک صدپر - نت های سبز - گالبانوم - یاس - شمعدانی - ریحان

رایحه ی پایه : گلسنگ - سرو - مشک - عنبر کهربایی - لوبیا تونکا - خس خس

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه لاکوست اوریجینال Lacoste Original دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه لاگوست اورجینال ادوتویلت Lacoste Original EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-08-15

ادکلنی بسیار مردانه و بیشتر متعلق به مردان دهه 60 و اوایل هفتاد. سالها پیش این ادکلن را استفاده می کردم و امروز که باز هم به طور کاملا تصادفی آن را دیدم یاد ایام خوش قدیم مرا وادار کرد که این ادکلن را سفارش بدهم. تنها چیزی که از رایحه آن به یاد دارم رایحه لیمو است و بی صبرانه در انتظارم تا بار دیگر آن را داشته باشم. سپاس فراوان از ارشاکو

1396-08-09

عطر لاگوست اورجینال یه بوی نوستالژیک داره برای من چون پدرم همیشه این بو رو میداد و من رو به شدت یاد اون میندازه. در واقع عطر دم دستیه پدرم بود و این روزها عطر دم دستی من هم شده. یه بوی خیلی سبز و خیلی گیاهی و تلخ داره واقعا سن و سال نداره و میشه سالها ازش استفاده کرد بدون اینکه خسته ت کنه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم