برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت ادو پرفیوم Alfred dunhill Icon Absolute EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت ادو پرفیوم Alfred dunhill Icon Absolute EDP For Men کد 6079 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت ادو پرفیوم Alfred dunhill Icon Absolute EDP For Men 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت ادو پرفیوم Alfred dunhill Icon Absolute EDP For Men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
2,673,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت alfred dunhill Icon Absolute EDP For Men در سال 2015 تولید و به بازار معرفی شد . ادکلن آیکون ابسولوت در نت اولیه ی خود با رایحه ی برگاموت و فلفل آغاز میشود در نت میانی به رایحه ی یاس ، زعفران و رز می رسد و در انتها به رایحه ی عود و تنباکو ختم می شود . ادکلن Icon Absolute با رایحه ی تند و گرمی که دارد حس اعتماد به نفس و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد .
ادکلن آیکون ابسولوت برای مصرف در مهمانی های شبانه و رسمی در شبهای سرد زمستان انتخابی عالی است رایحه غالب آن نیز عود می باشد.
عطر مردانه Icon Absolute رایحه های زیر را دارا میباشد :
رایحه ی اولیه : نارنج - فلفل
رایحه ی ثانویه : یاس - رز - زعفران
رایحه ی پایه : عود - تنباکو - چرم
عطر مردانه آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت دارای غلظت ادوپرفیوم می باشد و از آکورد عود به عنوان رایحه شاخص در این ساختار به گونه ای استفاده شده که قادر است تمام حواس را بر انگیخته نماید. عطر مردانه alfred dunhill Icon Absolute از نطر بویایی مشابه عطر زنانه و مردانه Parfums de Marly Hamdani است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه آلفرد دانهیل Icon Absolute دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت alfred dunhill Icon Absolute EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
سرد - مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج , فلفل
رایحه میانی
رز , یاس , زعفران
رایحه پایه
تنباکو , چرم , عود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-10-18

عطری بر پایه ادویه و تنباکو وچرم که درعین سنگینی متعادله که به علت حضور ترنج گرمو شیرین نیس که دلو بزنه

1397-01-28

خداییش واسه کسانی که دوستدار عطرهای تلخ هستند ،فوق فوق العاده اس-قیمتشم مناسبه-اون دوستی که میگه غلظتش زیاده هم یادشون یاشه گه پرفیوم خریدن

1396-08-04

تنها چیزی که برای من کمی اذیت کننده بود غلظت این ادوپرفیوم بود به نظرم یه خورده غلظتش زیاده و خوب حس میشه و من دوست این غلظتو ندارم

1396-07-28

ادکلن های دانهیل سالهاست که در اولویت اول من قرار دارند به خصوص سری آیکن اما ادکلن ابسولوت با ظاهر و اسم پر طمطراقش تصویری بسیار بیشتر از آنچه که هست را در ذهن ایجاد می کند. در صورتی که در سطح ادکلن های قدیمی تر دانهیل و چه بسا قدری پایین تر هم بشود آن را قرار داد. یک فلفل قرمز ، یک دسته رز خشک شده و قدری عود نمی تواند آنقدرها شایسته ی بازار رقابتی امروزی باشد. شاید اگر ظاهری با این کیفیت نداشت می توانست برای من بسیار مقبول تر باشد.

1396-07-20

این عطر نه تنها شیشه ی بسیاز زیبایی داره بلکه رایحه ی بسیار شیک و با وقار و مردانه ای هم داره که به نظر من بسیار بسیار برای میحط کار رسمی و نیمه رسمی مناسبه. بوی عود ، زعفران ، چرم و تنباکو رو به خوبی میشه تشخیص داد اما کمترین بویی که میشه احساس کرد بوی گل رزه. برای بالا بردن ماندگاری هم اگر قبل از اون از لوسیون یا کرم استفاده بشه و بعد عطر رو اسپری کنید ماندگاریش چند برابر بیشتر میشه.

1396-07-17

من واقعا عاشق رایحه این ادکلن کلاسیکم هستم ، بوی لذت بخشی داره و من واقعا دوسش دارم . ماندگاریش عالیه . برای زمستان مناسبه ، از خردش راضیم

محصولات مرتبط
4,236,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل سیگنچر کالکشن عربین دیزرت ادوپرفیوم Alfred dunhill Signature Collection Arabian Desert EDP Men کد 16548 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم