برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت له هوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent La Nuit de L Homme L Intense EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت له هوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent La Nuit de L Homme L Intense EDP for men کد 5665 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت له هوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent La Nuit de L Homme L Intense EDP for men 100 میل
نام تجاری:
7,883,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت له هوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) La Nuit de L Homme L Intense EDP for men در سال 2015 با رایحه پودری تولید و به بازار عرضه گردید .
ادکلن Nuit de L Homme L Intense با رایحه ی گرم و تندی که دارد بهترین انتخاب برای شب های سرد سال است که حس طراوت و گرمی را برای شما به ارمغان می آورد .
عطر لا نویت له هوم اینتنس در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی زنبق و بنفشه شیرین است و در نت میانی به رایحه ی مریم گلی و وانیل می رسد و در انتها به رایحه ی نعناع هندی و لوبیا تونکا ختم می شود . 
ادوتویلت مردانه له هوم اینتنس رایحه غالب گل زنبق را دارد.
عطر Yves Saint Laurent La Nuit de L Homme L Intense زیر را دارد:
رایحه ی اولیه : زنبق - بنفشه شیرین
رایحه ی ثانویه : مریم گلی - وانیل
رایحه ی پایه : نعناع هندی - لوبیا تونکا
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ایو سن لوران La Nuit de L Homme L Intense دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت له هوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) La Nuit de L Homme L Intense EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
شب های سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-02

نسبت به مدل اولی یعنی ادوتویلتش از نظر رایحه کمی تفاوت داره و در ابتدا بویی ادویه ای و پودری البته نه از نوع دیورهوم اینتنس و مشابهاتش که به لوازم آرایشی شبیهن بلکه نوع پودری خاکی که بوی ماسکولن داره و جالب هم هست و کمی هم روایح مرکبات همراهشه که بویی گرم و تلخ و کمی شیرین داره و بتدریج تغییر نتها شروع میشه و شبیه مدل اولی شده که همون بوی نعناع هندی - هل و کمی روایح وانیل تونکا هستن بوجود میاد . از نظر پخش بهتر شده و از نظر ماندگاری هم حدود 2 برابر ماندگاری داره یعنی نزدیک به 7 ساعت ماندگاریه مشخص روی پوست که حدود 2 ساعت اول پخش خوبی داشت با 4 پاف سمپل اوریجینال و بقیش بتدریج نزدیک پوست میشه ، البته سمپلهای اوریجینالش رو احتمالا دیدین ، یک تیوب 2 میل از نوع بسیار مرغوب با افشانه خوب که به اندازه مناسب اسپری میکنه داخل یک پک مقوایی شبیه دفترچه جیبی با روکش برراق مانند آلومینیوم تیره . ارزش کلی 8 از 10 برای 200 میل و 6 از 10 برای 100 میل .

محصولات مرتبط
9,096,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لهوم لیبر ادیشن آرت ادوتویلت Yves Saint Laurent L Homme Libre Edition Art EDT for men کد 5673 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,710,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن لهوم پارفوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) L Homme Parfum Intense EDP for men کد 282 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم