برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن هبیت رژ مردانه ادوتویلت Guerlain Habit Rouge edt

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن هبیت رژ مردانه ادوتویلت Guerlain Habit Rouge edt کد 5408 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه گرلن هبیت رژ ادوتویلت Guerlain Habit Rouge edt for men 100 میل
نام تجاری:
4,604,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن  گرلن هبیت رژ مردانه ادوتویلت Guerlain Habit Rouge edt از گروه بویایی چوبی شرقی توسط ژان پل گرلن در سال 1965 عرضه شده است و با رایحه ی غالب نتهای مرکباتی، چوبی و تند گرم تولید و به بازار عرضه گردید و با رایحه ی گرمی که دارد مناسب برای روزهای سرد سال است . عطر گرلن هبیت رژ با رایحه ی ملایمی که دارد برای مصرف در طول روز انتخابی مناسب بوده و حس آرامش و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد . عطر Habit Rouge مناسب آقایانی است که می خواهند همواره خاص بوده و توجه همگان را به خود جلب کنند . عطر هبیت رژ در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی ترنج و لیمو ترش می باشد در نت میانی به رایحه ی گل رز و دارچین می رسد و در انتها به رایحه ی وانیل و چوب صندل ختم می شود .رایحه مشابه با عطر زنانه گرلن شالیمار Guerlain Shalimar را می توانید با ادکلن گرلن هبیت رژ مردانه ادوتویلت تجربه کنید.

عطر Guerlain Habit Rouge رایحه های زیر را دارا می باشد :

  • رایحه ی اولیه : ترنج - لیمو ترش - چوب بلسان بنفش برزیلی - پرتقال 
  • رایحه ی ثانویه : گل رز - دارچین - نعناع هندی - میخک
  • رایحه ی پایه : وانیل - چوب صندل - کهربا - چرم

عطر گرلن هبیت رژ مردانه ادوتویلت از Habit Rouge است و همگروه با رایحه های جذابی همچون عطر گرلن هبیت رژ اسپرت مردانه Guerlain Habit Rouge Sport است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه گرلن هبیت رژ Guerlain Habit Rouge دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن گرلن هبیت رژ مردانه ادوتویلت Guerlain Habit Rouge edt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ترنج - لیمو ترش - چوب بلسان بنفش برزیلی - پرتقال
رایحه میانی
گل رز - دارچین - نعناع هندی - میخک
رایحه پایه
وانیل - چوب صندل - کهربا - چرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-02-01

کار واقعا قشنگیه البته برای سن 30-35 به بالا یعنی در واقع میشه اینجوری گفت که برای سن بالاتر مناسب تره و خب صد البته برای موقعیت های رسمی و کاری وقتی استفاده می کنم خودم هم با خودم جدی ام !!! پخش و ماندگاری اش در حد خوب و قابل قبولیه

محصولات مرتبط
4,750,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل اکستریم (آیدل اکستریم) مردانه ادوپرفیوم Guerlain L'Homme Ideal Extreme کد 17243 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم