برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه جورجیو آرمانی دیاموند سامر فرش Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds Summer Fraiche for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه جورجیو آرمانی دیاموند سامر فرش Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds Summer Fraiche for men کد 5381 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه جورجیو آرمانی دیاموند سامر فرش Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds Summer Fraiche 75 میل
نام تجاری:
8,005,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه جورجیو آرمانی دیاموند سامر فرش Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds Summer Fraiche for men در سال 2012 طراحی و به بازار عرضه گردید و با رایحه ی ملایمی که دارد حس نشاط و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد . عطر دیاموند سامر فرش در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی آب شیرین می باشد در نت میانی به رایحه ی آب دریا می باشد و در نت پایانی دارای رایحه ی پوسته ی محافظ کاکائو و سدر می باشد . عطر Diamonds Summer Fraiche با حجم 75 میلی لیتر در بازار موجود می باشد و برای استفاده در طول روز مناسب است
عطر مردانه  Emporio Armani Diamonds Summer Fraiche رایحه های زیر را دارا میباشد :
رایحه ی اولیه : آب شیرین
رایحه ی ثانویه : آب دریا
رایحه پایه : پوسته محافظ کاکائو - سدر
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جورجیو آرمانی دیاموند سامر فرش دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه جورجیو آرمانی دیاموند سامر فرش Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds Summer Fraiche for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
آب شیرین
رایحه میانی
آب دریا
رایحه پایه
پوسته محافظ کاکائو – سدر
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
18,026,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن جیور جیو آرمانی پرایو ورت مالاکایت (مالاچیت) زنانه مردانه GIORGIO ARMANI Armani Prive Vert Malachite کد 21438 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,725,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی امپریو استرانگر ویت یو اینتنسلی Giorgio Armani Emporio Stronger With You Intensely EDP men کد 17666 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,284,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه مردانه Giorgio Armani Emporio Stronger With You Amber کد 21202 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم