برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(4)
دوست داشتن6
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه کریستین دیور ساوج ادوتویلت Christian Dior Sauvage EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کریستین دیور ساوج ادوتویلت Christian Dior Sauvage EDT for men کد 5331 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه کریستین دیور ساوج Christian Dior Sauvage for men 100 میل
  • عطر مردانه کریستین دیور ساوج Christian Dior Sauvage for men 200 میل
  • عطر مردانه کریستین دیور ساوج Christian Dior Sauvage for men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
7,332,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(51 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه کریستین دیور ساوج ادوتویلت Christian Dior Sauvage edt for men در سال 2015 با رایحه ی غالب امبروکسان تولید و به بازار عرضه گردید.
عطر دیور ساوج عطری تند و خنک است که برای استفاده در روزهای بهاری بهترین انتخاب است.
بطری عطر دیور از طراحی بسیاری ساده و شیک برخوردار است که بسیار مردانه بوده و برای آقایان شیک پوش و جذاب مناسب است.
عطر Christian Dior Sauvage در نت اولیه ی خود رایحه ی لیموترش و فلفل را تداعی می کند در نت میانی می توانید رایحه ی فلفل سیچوان، فلفل صورتی، نعناع هندی، خس خس ، شمعدانی، اسطوخودوس و صمغ لامی را استشمام کنید و در انتها به رایحه ی امبروکسان، لایدانیوم و سدر خاتمه می یابد.
عطر Christian Dior Sauvage با رایحه ادویه ای دارای نسخه عطر و ادکلن مردانه دیور Sauvage با غلظت پرفیوم است.
در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه کریستین دیور ساوج را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر معرفی عطر مردانه دیور ساوج را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه کریستین دیور Sauvage دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه کریستین دیور ساوج ادوتویلت Christian Dior Sauvage edt for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 و 200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-08-13

سلام من این عطر دیشب تست کردم.با احترام به نظر دیگران / این عطر شایستگی تعریفرو نداره اصلا.همان اسپره قدیم هاون هست.

1398-03-17

بسیار شیک و خاصه

1398-01-26

درود سمپل ها اسانس هستند و درصد بالایی شبیه هستند.توضیحات کامل درباره سمپل ها را در صفحه مختص به سمپل ها که در منو نیز قرار دارد میتوانید مطالعه کنید که اشراف کامل به این مهم پیدا کنید. موفق باشید

1398-01-17

سلام میخواستم بدونم سمپل هایی که شما میفروشید تفاوت زیادی با خود عطر اصلی داره یا عینا همون رایحس؟؟ممنون

1397-11-07

یکی از اون عطرهائی که بازخورد مثبت تضمین شده ای داره و نظر خانومها رو هم به خوبی جلب میکنه.تو روزهای نیمه گرم وحتی خنک مثل اوایل پائیز و بهار بهترین حالت رو داره.این عطر دارای پخش متوسط به بالا بطوریکه چند ساعت بعد از استفاده هم خودتون بوشو حس میکنید و ماندگاری خوبی داره.

1397-01-25

درود موجود بشه در سایت وارد میشود

1397-01-23

این مدل sauvage very cool نمیارید؟ که 2017 است

1396-11-14

درود کلا هیچ وقت قیمت حجم بالاتر 2 برابر حجم پایینتر نیست شرکت های سازنده قیمت های حجم بالاتر را همیشه جوری انتخاب میکنند مشتری را مشتاق و ترغیب به خرید حجم بالاتر می کنند.

1396-11-12

چرا انقدر تفاوت قیمت بین 100 میل و 200میل کم است آیا 200هم همان شرکت است واصلی است با تشکر

1396-05-25

Dior Sauvage EDT -_- -_- عطر واقعاً سلیقه ای محسوب میشه و هست ، حالا منم یه سلیقه بیشتر با تست همزمان با دیور هوم مشخص شد هر دو بسیار خوشبو هستند و تقریباً یک گیرایی و جذبه با دو رایحۀ متفاوت دارند و دیور ساوج جدید و مدرنتره قدرت انتشار هر دو خوب و متوسط به بالا و تقریباً یکسان ولی دیور هوم چونکه مقداری مرکباتی و شیرینتره بیشتر مشخصه دیور ساوج در هوای گرم بهتر انتشار داره و مشخصتره و دیور هوم بر عکس اون ، اما هر دو چهار فصل هم میتونن باشند و دیور ساوج کاملا چهار فصل ماندگاری هر دو خوبه ولی دیور ساوج بیشتر و ماندگارتر ، هر دو تغییر نتهای خوبی دارند و بخاطر غلظت خوب عطرهاشون کمی آهسته و آروم عوض میشن بیشترین روایحی که در دیور ساوج حس میشن بترتیب : آمبروکسان (بویی شبیه چوب و کهربا و کمی شیرین) - انواع فلفل - چوب سدر - کمی ترنج و کمی وتیور هست دیور هوم میتونه یونیسکس باشه ولی دیور ساوج مردونست بخاطر اینکه رایحه ای چوبیتر و فلز مانند داره ، اما چون آقایون از این عطر استفاده میکنند که اطرافیان و همینطور خانمها از اون عطر خوششون بیاد ، در نتیجه خانمها هم اگه دوست داشتن میتونن یواشکی ازش استفاده کنند Dior Sauvage EDT : بویی خنک مانند - چوبی فلزی - گس - تند - تیز و کمی مرکباتی رایحه : 10 از 10 بخاطر کیفیت خیلی بالا پخش بو : 8 از 10 ماندگاری : 9 از 10 ارزش خرید : 9 از 10 البته از نظر من موفق و شاد باشید . در کل دوست دارم که هر دو تا عطرهارو داشته باشم ، تا ببینیم

محصولات مرتبط
18,190,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج (ساواژ- ساوج) پرفیوم ادوپرفیوم Christian Dior eau sauvage parfum EDP for men کد 2500 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
11,207,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دیور او ساواج (ساواژ- ساوج) اکستریم ادوتویلت Christian Dior Eau Sauvage Extreme EDT for men کد 2125 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم