برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه امپر 110 دیگریز ادوتویلت Emper 110 Degrees EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه امپر 110 دیگریز ادوتویلت Emper 110 Degrees EDT for men کد 3088 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه امپر 110 دیگریز Emper 110 Degrees for men 100 میل
نام تجاری:
991,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه امپر 110 دیگریز ادوتویلت Emper 110 Degrees EDT for men محصولی خنک و تندی است که آن را بیشتر از لیمو، ماندارین، نعناع، نت های دریایی، گل شمعدانی و اسطوخودوس موجود در ترکیباتش حاصل کرده و بسیار جذاب و دلنشین می باشد.
تندی موادی نظیر خس خس، جوز و گلسنگ به طور هنرمندانه ای با خنکی این مواد پیوند خورده و رایحه ی بی نظیری را برای شما می آفرینند.
هر عطری شامل سه نت، رایحه یا به زبان عامیانه شامل سه قسمت می باشد که فراریت و وزن مولکولی هر یک از این قسمت ها با یکدیگر فرق می کنند.
اولین و فرارترین قسمت یک عطر همان بویی را شامل می شود که بلافاصله بعد از اسپری عطر به مشام همه می رسد که تاثیر به سزایی در خرید یک عطر ایفا می کند. نت میانی که از فراریت کمتری نسبت به جز اول برخوردار بوده و معمولا دربرگیرنده عصاره ی یک گل می باشد و نت پایانی یا به عبارتی رایحه اصلی و ماندگار عطر که چندین دقیقه بعد از دو نت اولیه خود را نشان می دهد همان بویی خواهد بود که چندین ساعت بعد از استعمال عطر از شما و لباس هایتان به مشام خواهد رسید.
ادکلن مردانه 110 Degrees Emper for men رایحه های زیر را دارا میباشد:
رایحه اولیه : لیمو ، ماندارین ، نعناع ، هل
رایحه میانی : اسطوخودوس ، گل شمعدانی ، جوز ، نت های دریایی
رایحه پایه : خس خس ، گلسنگ
ادکلن مردانه دیگریز امپر را بهتر است در فصل های گرم سال استفاده کنید. عطر 110 Degrees Emper دارای غلظت ادوتویلت و همچنین رایحه غالب آن چوبی معطر می باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه امپر 110 دیگریز را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Emper 110 Degrees دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه امپر 110 دیگریز ادوتویلت  Emper 110 Degrees EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک ، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-22

چطورباید سفارش بدم

1396-12-22

درود ثبت سفارش در سایت کنید همکاران رسیدگی خواهند کرد

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم