برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پرستیژ پرفیوم پرایم کالکشن مارکنی(مارکونی) ادو تویلت Prestige Parfums Prime Collection Marconi EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پرستیژ پرفیوم پرایم کالکشن مارکنی(مارکونی) ادو تویلت Prestige Parfums Prime Collection Marconi EDT for men کد 3255 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه پرستیژ پرفیوم پرایم کالکشن مارکنی Pestige Parfums Prime Collection Marconi 90 میل
نام تجاری:
1,038,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(26 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پرستیژ پرفیوم پرایم کالکشن مارکنی ادو تویلت Prestige Parfums Prime Collection Marconi EDT for men محصولی ترش و خنکی است که در نت اولیه با رایحه ی ای لیمو تازه آغاز می شود . عطر پرایم کالکشن مارکنی در نت میانی به شیرینی آناناس و اسطوخودوس رسیده و در نهایت به بیس تندی از خزه و بلوط ختم می شود . ما فصل تابستان را برای مصرف از عطر پرایم کالکشن مارکنی شگفت انگیز و خنک پیشنهاد می کنیم. محصول پرایم کالکشن مارکنی مخصوص آقایانی است که به گشت و گزار علاقه مند بوده و بیشتر سواحل را برای گذراندن تعطیلات خود ترجیح می دهند.

ادکلن مردانه Prime Collection Marconi رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه: لیمو

رایحه میانی: آناناس – اسطوخودوس

رایحه پایه: خزه

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه پرستیژ پرفیوم پرایم کالکشن Marconi دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پرستیژ پرفیوم پرایم کالکشن مارکنی ادو تویلت Prestige Parfums Prime Collection Marconi EDT for men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک ، ترش
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-03-08

سلام، وقت بخیر. تا جایی که من اطلاع دارم این عطر در همه جا 90 میله و نسخه با حجم دیگه ای نداره. آیا 100 میل درست درج شده؟

پاسخ فروشگاه:

درود
سخن شما درست است اشتباه درج شده بود ، تصحیح شد.
با تشکر

1398-11-14

با سلام.این ادکلن رو از پاریس برام آوردن.بسیار بوی ملایم و جذابی داره.ماندگاریشم بالاست.یعنی یکماه پیش روی یه ژاکت اسپری کردم هنوز هم رایحه ش احساس میشه.البته اصل فرانسه س.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم