برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی شاگیا مردانه Parfums de Marly Shagya

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی شاگیا مردانه Parfums de Marly Shagya کد 2895 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه پرفیومز د مارلی شاگیا Parfums de Marly Shagya  125 میل
نام تجاری:
9,850,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پرفیومز د مارلی شاگیا ادو تویلت Parfums de Marly Shagya EDT for men از نام یکی از اسب های عربی اقتباس شده است که ادکلنی ماندگار با میزان پراکنندگی فوق العاده ای می باشد . شاگیا عطری نفیس و مجلل ، دارای رایحه ای کلاسیک و سنگین می باشد که بسیار خاص بوده و طرفداران مخصوص به خود را دارد . لازم به ذکر بطری آن نیز از بهترین کریستال های موجود ساخته شده و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند .ادکلن Shagya دارای رایحه ای شرقی و چوبی است که آن را بیشتر از چوب آگار ، پاپیروس ، چوب گایاک و خس خس موجود در ترکیباتش حاصل می کند .

 ادکلن مردانه Parfums de Marly Shagya رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه : فلفل صورتی ، لیمو ، ترنج

رایحه میانی: سدر ویرجینیا ، چوب اگار ، گل شمعدانی

رایحه پایه: مشک ، خس خس ، پاپیروس ، چوب گایاک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه پرفیومز د مارلی Shagya دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پرفیومز د مارلی شاگیا ادو تویلت Parfums de Marly Shagya EDT for men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-10-10

با درود خدمت شما عزیزان
من تا حالا 2 تا از این ادکلن رو استفاده کردم و افسوس میخورم که دیگه با این قیمت ارز ، خرید مجددش سخت شده.
این ادکلن بسیار بوی شیک ، سنگین ، با پرستیژ و با وقاری داره ، به عبارتی اسپرت نیس. البته اینا تعابیر من هستن و نتونستم بهتر از این حسم رو بگم.
علاوه بر بوی بسیار ماندگاری که داره ، بارزترین شاخصه این ادکلن خط بویی هست که ایجاد میکنه.کساییکه براشون مهمه که وقتی از جایی رد میشن پشت سرشون همه دنبال منشا این بو بگردن ، در خرید این ادکلن شک نکنن. مثلا اگه لباس آغشته به این ادکلن در جایی آویزون باشه ، تا شعاع چند متریش میشه این بو رو احساس کرد.
در خصوص فصل مناسب ، برای من که در شهر کرمان هستم‌، میتونم بگم فصل بهار ، پاییز و زمستان فصول خوبی هستن برای استفاده این ادکلن.
امیدوارم از خریدش لذت ببرید و به شادی و دلخوش استفاده کنید.

1394-05-27

مناسب تابستان نیست...بیشتر در فصل سرما خودشو نشون میدهد..کار موفق مارلی میباشد...اصلا هم اون بویی که گفتید(..) نمیدهد...اصلا هم لوس نیست و بوی عود داره(عطر یه مرد جدی هست...

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم