برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه سالواتور فراگامو اف بای فراگامو پور هوم ادو تویلت Salvatore Ferragamo F By Ferragamo Pour Homme edt For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه سالواتور فراگامو اف بای فراگامو پور هوم ادو تویلت Salvatore Ferragamo F By Ferragamo Pour Homme edt For Men کد 2402 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه سالواتور فراگامو اف بای فراگامو پور هوم Salvatore Ferragamo F By Ferragamo Pour Homme Eau De Toilette For Men 100 میل
نام تجاری:
1,825,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه سالواتوره فراگامو اف بای فراگامو پور هوم ادو تویلت Salvatore Ferragamo F By Ferragamo Pour Homme edt For Men دارای رایحه تند و تلخ می باشد و از نوع ادو تویلت است.
ادکلن F By Ferragamo Pour Homme رایحه های زیر را داراست :
رایحه اولیه: اسطوخودوس و سیب
رایحه میانی: فلفل سیاه
رایحه پایانی: چرم و عنبر
ادکلن اف بای فراگامو پور هوم ساخت کشور ایتالیا بوده وحجم 100 میلی لیتر دارد. 

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه سالواتور فراگامو اف بای فراگامو پور هوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن مردانه سالواتور فراگامو Ferragamo Pour Homme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه سالواتور فراگامو اف بای فراگامو پور هوم ادو تویلت Salvatore Ferragamo F By Ferragamo Pour Homme edt For Men رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
اسطوخودوس ، سیب
رایحه میانی
فلفل
رایحه پایه
چرم ، لابدانیوم ، کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-18

عطری معتدل و نیمه خنک در ردۀ عطرهای چوبی شرقی (Oriental Woody) که بویی ملایم - کمی شیرین - کمی ترش مانند و نیمه تلخ داره : بوی ساده و خوشبویی داره که خوشبختانه زیاد شلوغ نیست و چون خودم بشخصه رایحۀ گُل لادن (گُل لابدانوم) را خیلی میپسندم و بخصوص در این عطر که با روایح سیب سبز و نیمه ترش - فلفل سیاه و تازه - کمی کهربای شیرین و چرم مخلوط شده ، یه عطر بسیار خوشبو و درعین حال با جذبه و مردانه ساخته که از استفادۀ اون بسیار لذت بردم و در عین حال اطرافیان بخصوص خانمها هم اگه اون رو متوجه بشن ازش تعریف میکنن . تغییر نتهای زیادی نداره اما مشخصه که رایحش تا حدودی تعویض میشه و چون بالانس خوبی داره در نتیجه از اول تا آخر بوی خوب و دلنشینی داره . اولش بوی نیمه شیرین - کمی ترش و کمی تلخ مانند داره که زیاد هم چوبی به نظر نمیرسه اما تاثیر کهربای درختی و لادن در مقداری چوبی شدنش مشخصه ، کمی روایح لاوندر و بسیار کم چرم هم مشخص هستند که در اینجا چرم برای متعادل شدن شیرینیه کهربا و مردانه تر شدن عطر بکار رفته . بعد کم کم روایح لاوندر و سیب ضعیفتر میشن و عطر مقداری تلختر میشه که میتونه حاصل واضحتر شدن روایح چرم و گُل لادن باشه که با همراهیه کمی فلفل سیاه و کمی هم لاوندر همچنان میگذره تا به انتها برسه . بویی شبیه به عطر EDT لاگوست پور هوم داره اما نه خیلی زیاد بلکه در حد یادآوری ولی با اینحال از نظر من F by Ferragamo خوشبوتره . تست و نظر شخصی : رایحه : 9 از 10 - بسیار خوشبو با اینکه مشابه داره ولی خسته کننده نیست . پخش بو : 5 از 10 - یک الی یک و نیم ساعت تا شعاع یک متری با 4 پاف . ماندگاری : 6 از 10 - 4 الی 5 ساعت روی پوست نیمه چرب و 10 الی 12 ساعت روی لباس بافتنی بطور محسوس . ارزش خرید : 7 از 10 برای 100 میل . تست شده با نسخۀ اوریجینال 100 میل : 10C259E1 - 2012/02 . همه چیه عطره خوبه فقط شیشۀ خیلی پهن و بزرگی داره و طوق تزئینی که دور دکمۀ اسپری داره از جنس پلاستیکه و با رنگ نقره ای رنگ شده که بعد از مدتی رنگش میریزه که هم خودش مخدوش میشه و هم میدونین که چی میشه ، ساخت ایتالیا و مشخصات زیر شیشه بصورت برچسب با بچکُد چاپ رنگ هست . با تمام این توضیحات از نظر من یه عطر خیلی خوب و دوست داشتنیه که بوی خوبی داره . موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
3,859,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سالواتوره فراگامو اف بای فراگامو پور فم ادو پرفیوم Salvatore Ferragamo F by Ferragamo Pour Femme edp for women کد 2742 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,835,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنشیال بلو (اسنزیال آبی) ادوتویلت Salvatore Ferragamo Essenziale Acqua Blu EDT For Men کد 2401 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,629,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه سالواتور فراگامو اومو کژوال لایف ادو تویلت Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life EDT For Men کد 13047 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,073,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه سالواتوره فراگامو اف بای فراگامو فری تایم ادوتویلت Salvatore Ferragamo F By Ferragamo Free Time EDT For Men کد 2483 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم