برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه آرنو سورل دیپ اوشن ادوتویلت Arno Sorel Deep Ocean EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آرنو سورل دیپ اوشن ادوتویلت Arno Sorel Deep Ocean EDT For Men کد 2348 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آرنو سورل دیپ اوشن  Arno Sorel Deep Ocean EDT For Men دارای رایحه تند و خنک میباشد وازنوع ادو تویلت است .عطر فرانسوی Arno Sorel Deep Ocean Eau De Toilette For Men در عین کیفیت بالا و رضایت بخش، قیمتی منطقی دارند.
عطر دیپ اوشن بوی تند، اقیانوسی و خنکی دارد. رایحه غالب آن اسطوخودوس می باشد و برای استفاده در فصول، بهار، تابستان و اوایل پاییز پیشنهاد می شود. بطری Deep Ocean بسیار ساده و شیک طراحی شده و به خوبی در دست جا می شود.
روی شیشه نشان تجاری آرنو سورل را مشاهده می کنید. نام Deep Ocean با رنگ سفید زیر نشان آرنو سورل چاپ شده است. درپوش بطری به رنگ تیره است و به عمق این عطر اقیانوسی اشاره می کند. پس از اسپری کردن Deep Ocean روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیمو و نارنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، انرژی و نشاط فراوانی را در شما ایجاد می کند. پس از مدتی این نت های آغازی جای خود را به نت های میانی می دهند. نت های میانی از مریم گلی، اسطوخودوس و صمغ ساخته می شوند. بوی این ترکیب گیاهی و صمغی شادابی و انرژی مثبت را در شما بیشتر می کند. پس از مدتی طولانی نت های پایانی با وجود زالزالک، خزه ی اوک موس و عنبر جانشین نت های میانی می شوند. بوی این ترکیب آرامش درونی را به شما هدیه می کند.
خرید عطر آرنو سورل Deep Ocean با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، شیشه ی زیبا و خوش دست، حجم 100 میلی لیتری و قیمت منطقی و نه چندان بالایش برای شما بسیار خوشحال کننده خواهد بود. برای هدیه دادن هم می توانید روی این عطر حساب ویژه ای باز کنید.
ادکلن Arno Sorel Deep Ocean رایحه های زیررا داراست:
رایحه اولیه : لیمو و ترنج
رایحه میانی : باریجه، اسطو خودوس و نعناع
رایحه پایانی: زالزالک، خزه بلوط و عنبر
ادکلن آرنو سورل دیپ اوشن ساخت کشور فرانسه بوده وحجم 100میلی لیتر دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه آرنو سورل دیپ اوشن  Arno Sorel Deep Ocean Eau De Toilette For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه آرنو سورل دیپ اوشن  Arno Sorel Deep Ocean EDT For Men رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر مردانه  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ترنج، لیمو
رایحه میانی
مریم گلی، گالبانوم، اسطوخودوس
رایحه پایه
عنبر، زالزالک، خزه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-05-17

عطر مردانه آرنو سورل دیپ اوشن دارای دو رایحه تند و خنک است و عطربسیار عالی است .

1394-05-17

عطر مردانه آرنو سورل دیپ اوشن دارای دو رایحه تند و خنک و بسیار خوشبو است و من این عطر را برای مردان خوش سلیقه سفارش میکنم که برای خود و دوستان خود بخرند.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم