برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه کارتیر (کارتیه) پاشا ادو تویلت Cartier Pasha EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کارتیر (کارتیه) پاشا ادو تویلت Cartier Pasha EDT For Men کد 2300 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه کارتیر پاشا Cartier Pasha For Men 100 میل
  • عطر مردانه کارتیر پاشا Cartier Pasha For Men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
4,575,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه کارتیر پاشا ادو تویلت Cartier Pasha EDT For Men با رایحه گرم مناسب شب های سرد زمستان است. ادکلن کارتیر پاشا بسیار نفیس و منحر به فرد که  احساسی متفاوت و بی نظیر به شما می بخشد. این عطر یکی از نام های سطح بالای کلاسیک مردانه ست که تا کنون شکست داده نشده و با قدرت در حال تولید می باشد.
Cartier Pasha مخصوص آقایان رسمی پوش و شیک و جذاب است.
رایحه اولیه : اسطوخودوس ، ماندارین ، نعناع ، زیره ، رازیانه
رایحه میانی : گشنیز ، چوب قرمز برزیلی
رایحه پایه : لادن ، چوب صندل ، نعناع هندی ، بلوط

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه کارتیر Pasha دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه کارتیر پاشا ادو تویلت Cartier Pasha EDT For Men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-10-16

من این عطر از همین سایت خریدم اولین چیز شکل جعبه اون عوض شده و مثل قبل نیست تقربیا شبیه کارتیر پاشا دو ادیشن نویر Cartier Pasha de Edition Noire شده ولی داخلش قرمز جا مشکی و خود شیشه از دور طلایی به سفید تغییر داشته من خودم این عطر قبلن داشتم بوی دل انگیز داره برای همین سفارش دادم یک نکته دیگه بوی اولش یکم احساس کردم تغییر کرده ولی یک مدت که بگذره بر میگرده روی نوت اصلی عطر و همون بوی دل انگیز - یه نظرم عطر بسیار خوبی هست که پیشتهاد میدم از آقای ارشادی تو این مدت زحمت کشیدند به سولات و مشکلات جواب دادند تشکر میکنم

محصولات مرتبط
6,500,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه کارتیر پاشا دی کارتیر ادیشن نویر اسپورت ادو تویلت cartier pasha de cartier edition noire sport for men edt کد 7297 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم