برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن جی پارلیس آیدل اسنس بلو مردانه Geparlys Idole Essence Bleue edt

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن جی پارلیس آیدل اسنس بلو مردانه Geparlys Idole Essence Bleue edt کد 21695 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن جی پارلیس آیدل اسنس بلو مردانه Geparlys Idole Essence Bleue edt 90 میل
نام تجاری:
2,095,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن جی پارلیس آیدل اسنس بلو مردانه Geparlys Idole Essence Bleue edt از گروه بویایی آروماتیک است که با رایحه های تازه، گیاهی و اغلب تند مشخص می شود. عطر جی پارلیس آیدل اسنس بلو با نشاط‌بخشی از نت‌های ابتدایی تازه و خوش طعم باز می‌شود که شامل عناصری مانند مرکبات، ترنج یا سایر میوه‌های پر جنب و جوش است. این نت‌های اولیه به حس تازگی و سرزندگی کمک می‌کنند.قلب عطر جی پارلیس آیدل اسنس بلو ترکیبی از نت‌های معطر و گیاهی را به نمایش می‌گذارد. ممکن است دارای اسطوخودوس، ریحان یا گیاهان دیگری باشد که عمق و پیچیدگی را به عطر می بخشد و لمسی ظریف و پیچیده را به آن می بخشد.نت های پایه در این ادو تویلت از آکوردهای چوبی و مشکی تشکیل شده است. عناصری مانند خس خس، چوب سدر، یا نعناع هندی می توانند وجود داشته باشند که پایه ای محکم و یک دنباله مردانه ماندگار ایجاد می کنند.

 برای مردان مدرن و با اعتماد به نفسی طراحی شده است که عطری را که طراوت و عمق را متعادل می کند قدردانی می کند. ترکیب معطر و چوبی آن برای برانگیختن حس زیبایی و مردانگی مناسب برای مناسبت های مختلف در نظر گرفته شده است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جی پارلیس CEDRE VERT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن جی پارلیس آیدل اسنس بلو مردانه Geparlys Idole Essence Bleue edt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم