برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه آرامیس نیو وست ادو تویلت Aramis New West Skinscent EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آرامیس نیو وست ادو تویلت Aramis New West Skinscent EDT For Men کد 2009 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن مردانه آرامیس نیو وست Aramis New West Skinscent For Men 100ml  100 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
3,848,000 تومان
%3 تخفیف
3,748,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آرامیس نیو وست ادو تویلت Aramis New West Skinscent EDT For Men با عطر خنک و تلخ جذابیت شما را بالا می برد.ادکلن مردانه نیو وست برای شیک پوشان رمانتیک معرفی میگردد.
ادکلن نیو وست مردانه برای استفاده در طول روز بسیار مناسب بوده و اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد دادو حس شادی و نشاط را در طول روز به ارمغان می آورد.

رایحه اولیه : آب - نعناع - اسطوخودوس - ترنج
رایحه میانی : درخت کاج - سرو کوهی - هندوانه
رایحه پایانی :درخت کاج - سرو کوهی   - گلسنگ

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه آرامیس New West Skinscent دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه آرامیس نیو وست ادو تویلت Aramis New West Skinscent EDT For Men  را با قیمت مناسب مهیا  نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-06-14


یک عطر چهار فصل متمایل به خنک که بیشتر برای بهار و پاییز مناسب هست و بویی نیمه خنک و کمی شیرین معطر تازه داره که بتدریج نیمه تلخ و نیمه تنباکویی معطر میشه با حال و هوای کلاسیک تا حدی مدرن و امروزی ، بوی مشخص در این عطر از روایح چوب و برگ درخت - مرکبات و گیاهان معطر ساحلی هست ، پخش نسبتا خوب تا فاصله یکی دو نفر با پنج شش پاف ظرف اوریجینال برای مدت یکی دو ساعت و ماندگاری حدود دو سه ساعت روی پوست ، بوی خوبی داره 8 از 10 و پرفورمنس متوسط 6.5 از 10 ، تغییر نتهای مشخص و زیبا با کیفیتی ثابت و بالانس عالی 9 از 10 ، در مجموع 7.8 از 10 برای 100 میل ، در لاین جنتلمن کالکشن آرامیس این عطر جایگاه ویژه ای داره البته اگر پرفورمنس خوبتری داشت ارزش خریدش بیشتر بود چون از لحاظ کیفیت با خیلی از عطرای نیش چند میلیونی میتونه رقابت کنه ، نکته جالبی که در این عطر وجود داره اینه که در موقع استفاده از این عطر خیلی از عطراهای دیگه هم خوشبو بنظر میرسن ! .

پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم