برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن وای لی پرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Y Le Parfum for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن وای لی پرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Y Le Parfum for men کد 17348 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن وای لی پرفیوم ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Y Le Parfum EDP for men 100 میل
نام تجاری:
6,685,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن وای لی پرفیوم ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Y Le Parfum EDP for men در سال 2021 از گروه بویایی فوژه شرقی ساخته و عرضه شده است.

عطر مردانه Y LE PARFUM یک نسخه جدید و قوی تر از عطر مردانه Yves Saint Laurent Y است، این عطر به عنوان ترکیبی قدرتمندتر معرفی شده است که طراوت و شدت را با هم ترکیب می کند و باعث ظرافت می شود.

نت های برتر از گریپ فروت ، آکورد سیب ، زنجبیل و  آلدهیدها تشکیل شده است و در میانه راه و قلب رایحه عطر مریم گلی ، اسانس اسطوخودوس ، شمعدانی به مشام میرسد ، در انتها و نت پایانی سرو ، الیبانوم ، تونکا و جوهر پاچولی همراهیتان می کند.

رایحه ی غالب شامل آروماتیک، رایحه های تند و تازه است که مناسب روز و شب های تمام فصول بجز زمستان است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ایو سن لورن Y Le Parfum دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن وای لی پرفیوم ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) Y Le Parfum EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گریپ فروت ، آکورد سیب ، زنجبیل ، آلدهیدها
رایحه میانی
مریم گلی ، اسانس اسطوخودوس ، شمعدانی مطلق
رایحه پایه
سرو ، الیبانوم ، تونکا ، جوهر پاچولی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
9,603,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لورن لهوم پارفوم اینتنس ادوپرفیوم Yves Saint Laurent (YSL) L Homme Parfum Intense EDP for men کد 282 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
10,029,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لهوم لیبر ادیشن آرت ادوتویلت Yves Saint Laurent L Homme Libre Edition Art EDT for men کد 5673 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم