برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه رصاصی الوسام ایونینگ Rasasi Al Wisam Evening EDP For men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه رصاصی الوسام ایونینگ Rasasi Al Wisam Evening EDP For men کد 15369 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه رصاصی الوسام ایونینگ Rasasi Al Wisam Evening For men 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه رصاصی الوسام ایونینگ Rasasi Al Wisam Evening For men عطری فوق العاده خاص از برند معروف رصاصی می باشد.رصاصی الوسام با رایحه تندی که دارد می تواند همراه مناسبی برای آقایان شیک پوش در روزهای سرد سال باشد.رایحه غالب الوسام ایونینگ شرقی چوبی و ترکیبی از اسطوخودوس و مشک می باشد که در ابتدا با عطر دلنشین و خاص لیمو ترش و اسطوخودوس آغاز می شود و با ترکیب برگ و جوانه انگور فرنگی , رز و صمغ گالبانیوم رایحه فوق العاده تندی برای مصرف کننده ایجاد می کند.در آخر نیز چوب صندل سفید و مشک به عطر Rasasi Al Wisam Evening اضافه شده و رایحه لذتبخشی را پدید می آورد.
 عطر و ادکلن مردانه رصاصی الوسام ایونینگ ماندگاری عالی با قدرت پراکندگی بسیار زیادی نیز دارد.
رایحه عطر مردانه Rasasi al wisam day با رایحه تند و رایحه های گل رز ،چوب صندل ،اسطوخودوس و مشک در ترکیباتش نمونه مشابه عطر مردانه Rasasi al wisam Evening می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه رصاصی الوسام ایونینگ دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن مردانه رصاصی الوسام ایونینگ Rasasi Al Wisam Evening For men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
لیمو ترش , اسطوخودوس
رایحه میانی
برگ و جوانه انگور فرنگی , رز , صمغ گالبانیوم
رایحه پایه
چوب صندل سفید , مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-23

درود جایی ذکر نشده شبیه خودش هست ذکر شده شباهتی با رصاصی الوسام دی دارد . در مورد قیمت این کار در زمانی که پاسخ شما داده میشود هنوز به صورت عمده وارد کشور نشده که فروش معمولی داشته باشد و مسافری وارد میشود لذا قیمتش با قیمت محصولی که عمده وارد کشور میشود متفاوت است. موفق باشید

1399-02-04

در توضیحات به اشتباه نوشتید رایحه عطر شبیه خودش می باشد! قیمتتون هم از قیمت دبی خیلی بیشتره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم